Ruthjoanna

 
 
 
Har ni sett så snyggt? Inspiration när den är som bäst. Bildkälla: Ruth-Joanna. Bloggtips!
 
Går verkligen igång på varma metaller och just mässing när vi gåt mot höst och vinter. Grått, rosa och mässing är för mig en vinnande kombo. Just denna kudde står på min önskelista just nu. Vi får se om jag hinner klicka hem den innan Stockholmsbesöket i slutet av månaden, även om jag har kuddförbud av mannen. Funderar på att smyga in den och ta bort en annan. Tror ni han märker något?
 
 
Inspiration | |
#1 - - Marita:

Hej Camilla ! Jamen så snyggt va ? Kudden har jag funderingar på här också. Vi ska snart köpa ny soffa så jag får väl vänta och se vad det blir först. Normalt så ser väl inte en man om där flyttar in något nytt 😀 förutom min då 😉 som ser allt och lite till ( tyvärr ) 😀 ha en fortsatt härlig helg fina du ❤️

Svar: Heej du fina! Visst är det snyggt. Älskar dessa bilder. <3
Haha! Tyvärr är min karl också väldigt uppmärksam. Till och med Elton brukar se om något är nytt. Ganska gullig egenskap kan jag tycka, men kanske inte alla ggr. ;)

Tack detsamma! Kram kram
Camilla Larsson

#2 - - Marita :

Ett tips Camilla . Såg snyggaste mattan på Ellos TANGER heter den. Finns både i 160 och 270

Svar: Jag veet, dom är superfina! Ett alternativ till orginalet http://www.artilleriet.se/shop/kuddar-mattor-textil/#beni-ourain-183x293. Vansinnigt snygg!
Camilla Larsson

#3 - - Sofie:

Vilka inspirations bilder <3

Hahaha, sånt som man inte vill ska märkas det märker killar direkt, konstigt det där :)!

Hoppas ni haft en härlig helg? Kramar

#4 - - Anonym:

Så himla fint! Säg till om du ska sälja någon kudde. =)

#5 - - Anna:

Anonym är jag, Anna.

Upp