Skultuna Kin

 
Kin ljuslyktor från Skultuna, formgiven av Claesson Koivisto Rune. Fem moderna och stilrena ljuslyktor för värmeljus i olika modeller. Fint att ha i grupp eller var för sig.
 
Oj så många vändor det har varit innan jag slutligen bestämde mig för dessa i mässing. Alla är ju så fina! Just nu kör Cervera med 20% på utvalda ljuslyktor. Kanske hinner med ett 3-pack i vit/mässing innan erbjudandet går ut. 
 
Men hur fina var inte denna special edition i mörk mullvadsgrå?
 
 
Personligt | |
#1 - - Annika :

Så himla fina!!

Svar: Ja, älskar dom! Tack! :)
Camilla Larsson

#2 - - Eva:

Så fina! Har alltid tänkt mig de vita, men de helt i mässing såg ju oxå fina ut :) Får nog bli ett inköp snart!

Svar: Visst! Gillar dom massor. Fint att blanda just mässing med vit/mässing!
Camilla Larsson

#3 - - Eva:

Så fina! Har alltid tänkt mig de vita, men de helt i mässing såg ju oxå fina ut :) Får nog bli ett inköp snart!

Svar: Visst! Gillar dom massor. Fint att blanda just mässing med vit/mässing!
Camilla Larsson

#4 - - Sofie:

Jättevackra är dessa ljusstakar!

#5 - - Sofie:

Ljuslyktor menar jag ;)

Svar: Visst är dom fina! Nu har jag velat i en evighet känns det som men nu känns valet rätt... ;)
Camilla Larsson

#6 - - Marita :

Måste kännas skönt att du bestämt dig Camilla😉 vilket inte jag har gjort än hihi . Jag har vitt bord vit tv möbel vit matta och svarta soffor. Vad tycker du jag ska satsa på 😀 är ju svag för både vita och dom grå är ju såå fina.Svåra beslut 😬

Svar: Haha! Ja du vet ju hur jag hållit på. Förra året stod jag på väntelista på de silvriga i flera månader och när dom väl kom in blev jag osäker och idag ett år senare nästan blev det mässing. ;D
Har du lite grått i övrigt? Då tror jag dom skulle passa finfint! Men vitt är ju alltid vitt... Vilken hjälp jag var till va?

Kram
Camilla Larsson

#7 - - Sofie:

Hahaha men jag är likadan, egentligen vill jag ha vita men med silvrig insida och det finns tyvärr inte... Ev kommer det nog bli vita/mässing eller helt försilvrade... Vilka problem man har 😜😂☺😍

Svar: De hade varit superfint! Kanske kommer? Fördelen med gråa eller vita är mindre putsande. :)
Camilla Larsson

Upp