Tack Åhléns!

 
 
Nya härliga produkter från Clinique samt en foundation från Lancôme. Den uppmärksamme kanske även ser ljusstaken från Skultuna, den (+ en till) flyttade in nu när Cervera hade klubbdagar.
 
Jag gillar egentligen inte att lägga dyra pengar på skönhetsprodukter även om det helt klart känns som lite extra lyx i vardagen. För ett tag sedan vann jag ett presentkort på 500 kr i Åhléns instagramtävling och passade nu på att unna mig själv något extra. Så tack Åhléns för det härliga kittet från Clinique! Det går åt i höst och vintertider. 
 
På tal om vardagslyx har jag en helkroppsmassage inbokad i veckan. Känns skönt efter en sliten helg med 30- års fest, lite sömn och halsont. Hoppas det sistnämnda försvinner illa kvickt... 
 
 
Personligt | |
#1 - - HANNA:

HEJ Camillia. Måste bara tala om vilket fantastiskt hem du har. Man får sådan inspiration, att det knappt är sant :)

jag har en del funderingar om y- stolarna som jag hoppas du vill svara på ? :) Jag är så himla förtjust i dem, dock så skriker plånboken. Tänkte höra med dig om man hittar dem begagnat, vad är ett rimligt pris för dem? Och hur vet jag att dem är äkta ? Och skulle man mot all förmodan inte hitta några begagnade, vad tror du om nya? Det finns ju många olika sorters ek? vilken har du?
Fortsatt trevlig söndag :)

Svar: Hej Hanna!
Tack snälla goa du för fina ord, blir SÅ glad! Tack!!!
Ja, självklart! De är så fina och utan tvekan mitt bästa köp. Jag köpte just mina begagnade. Du kan hitta de på blocket för ca 4000 kr stolen. Ibland billigare om man har tur. Det ska finnas en stämpel under stolen som visar på att den är äkta. Mina i lackad ek är ca 10-15 år och har en fin patina. Skulle jag ha köpt nya tycker jag violjade är fina. Blir så vansinnigt dyrt bara...

Ha en fin dag och hör av dig om du undrar något mer. :)


Kram kram
Camilla Larsson

Upp