Mjukstart

 
 
Nom nom... såklart man måste smaka lite av varje under bakandets gång. Min lilla hjälpreda Elton vid dagens bullbak.
 
Kickade igång denna måndag och jobbvecka med ett möte med Profeel och en lunch på Y-won bar & Grill (Elite hotell). Inte så ofta jag lunchar mer än på fik i veckorna men oh my vilken god och lyxig dagens.
 
Imorgon ska jag med Nils till tandläkaren och på onsdag är jag tillbaka på kontoret igen. En mjukstart första veckan efter mammaledigheten kan man säga. 
 
 
Ps. Tävlingen dyker upp under morgondagen, senast onsdag.
 
KRAM
 
 
 
Elton | |
#1 - - Anna:

Mummms! Det låter gott med bullar, vad är det du har i dem?
Kram Anna

Svar: Ja det ledsnar man aldrig på! :) Jag brukar ha både kanel och vanilj i fyllningen om de var de du menade? Receptet är efter mjölpåsens baksida men med extra fyllning.
Kram
Camilla Larsson

Upp