Nils 1 år

 
 
 
Hipp hipp hurra för våran Nils idag!
 
För ett år sedan föddes världens bästa Nils. Han kom med rekordfart och vi brukar skoja om att han kom just som en avlöning, den 25e september. När klockan var 16.22 blev jag inskriven med CTG-kurva och efter ett par minuter kom första krystvärken. Andra krystvärken 16.32 låg han på mitt bröst. Jag tror inte riktigt jag hann uppfatta hur fort (och bra) det faktiskt gick, tillskillnad mot första gången.
 
I helgen ska vår lilla 1-åring firas och vi är så glada att just Nils kom till oss, vår nöjda och glada lilla kille. ♥ Nu hoppas vi bara att Elton blir frisk efter att ha blivit hemringd från förskolan idag. Nästan två dagar hann jag vara på jobbet...
 
 
 
Nils | |
#1 - - Victoria:

GRATTIS LILLA SÖTNOS!! <3

Svar: Taaack! <3
Camilla Larsson

#2 - - Victoria:

HERRE JÖSSES vad snabbt han kom!!! haha

Svar: Typ i raketfart, haha!
Camilla Larsson

#3 - - Magda:

Grattis till er lille sötnos!! Redan 1 år, tiden går fort!

Trevlig helg!

Kram Magda

Svar: Tack Magda! Visst gör det! Och du, jag såg en liten nyhet när jag kommenterade hos Katta. Väntar du liten? :) Stort stort grattis!
Detsamma till dig! Kraam
Camilla Larsson

#4 - - Minna:

Grattis lilla Nils! Måste bara säga, han ler verkligen med ögonen på första bilden. Vilken härlig liten kille!
Trevlig helg!

Svar: Tack snälla! Ja visst gör han, en riktigt liten godbit. <3
Detsamma till dig! Kraam
Camilla Larsson

#5 - - Magda:

Ja, det stämmer alldeles utmärkt :-) Tack så mycket för gratulationen! Det känns fantastiskt spännande och roligt och Noah är såå glad över nyheten!

Kram Magda

Svar: Men vad roooligt! Förstår att Noah väntar med spänning på lillasyster eller lillebror. Hoppas du mår jättebra!
Stor kram
Camilla Larsson

Upp