Snyggaste förklädet

 
 
 
I veckan sprang jag på det snyggaste förklädet inne på Åhléns. Niclas har länge pratat om ett i skinn, sånt som Per Morberg har. Det här förklädet heter just "Per" och är i buffelskinn 100% läder. Kommer bara bli snyggare och snyggare med tiden!
 
Jag ryckte åt mig det sista exet i denna färg och gav den som en liten spontanpresent. Extra roligt och väldigt uppskattat! Det finns även i svart och ni hittar det här.
 
 
 
 
Hemma hos oss, Personligt | |
#1 - - s:

åh bra tips! ska verkligen läggas på minnet till sambons födelsedag!

#2 - - Malin:

Grymt snyggt! Bra tips!

#3 - - Linda:

Hej!
En liten fråga, mjuknar skinnet ganska lätt och fort? Kändes så styvt i butik i går...
Vore en bra julklapp om ni är nöjda 😊
Tack!

Svar: Hej!Njaa... de tar nog ett tag innan det mjuknar, vårt är rätt hårt fortfarande. Men det blir bättre! Tycker absolut att du ska köpa ett! :)
Camilla Larsson

#4 - - Henrik:

Hej!
Hur är förklädet nu när det gått ett år? Funderar på födelsedagspresent men tveksam mtp hårdheten i skinnet...

#5 - - Henrik:

Gokväll!
Hur är skinnförklädet nu efter ett år, har det mjuknat?
Kändes väldigt hårt när jag kände på det idag.
/Henrik


Svar: Hej Henrik! Det är ganska stelt i skinnet men jag tror fortfarande att det ger sig lite efter mycket användande. (Skinn brukar ju ge med sig) Min sambo använder det när han kommer ihåg. Men jag tycker det är värd sitt pris om man jämför med många andra i skinn.
Camilla Larsson

Upp