Tävla om valfri poster från Petite Charlie

 
 
"Sweet dreams sleep tight we love you goodnight". Söt och passande text i ett barnrum tycker jag!
 
 
Hej vänner!
 
Nu är det tävlingsdags! Har jagat papperstejp i hela stan utan resultat. Så tack Rikard för att du tog dig tiden att besöka Lagerhaus (i Västerås) på din lunch. 
 
Åter till tävlingen. Du har alltså chansen att välja ett valfritt print ur Petite Charlies breda sortiment. Där finns precis allt i alla stilar och åldrar.
 
Gå in på Petite Charlie och välj ut din favoritposter och lämna en kommentar om vilken du helst skulle vilja vinna. Du kan tävla både här och på Instagram @camillasrum.
 
 
Två vinnare, en på bloggen och en på Instagram dras på söndag 28/9.
 
 
Lycka till!
 

 
 
Tävlingar | |
#1 - - Maria L:

Skulle gärna vilja vinna do you remember postern och ge till min pojkvän. Anledningen är att jag ligger hemma sjuk sen i somras och skulle vilja ge den för att visa min uppskattning!!

#2 - - Bella:

Jag skulle jättegärna vilja vinna LILLA GIRAFFEN till min lille sons rum. Han blir 4 mån imorgon och kommer få eget rum nu i höst och vad skulle passa bättre där än en söt liten giraff. :)

#3 - - Victoria:

Jag skulle JÄTTE GÄRNA vilja vinna postern "PERSONLIGT COLLAGE" - Den skulle få pryda en vägg på mitt kontor på jobbet. Skulle bli så mycket trevligare där med en snygg poster på väggen än bara 4 vita väggar :-/.

KRAM

#4 - - Maria H:

Jag skulle vilja vinna bokstäver & djur till mina barns rum.

#5 - - Jeanette Åkerberg:

Hej Camilla!
Vad roligt och trevligt att följa din blogg:) har aldrig tidigare följt någon. Hamnade hos dej av en ren slump. Och nu är jag fast... Har såklart ett intresse av inredning. Jag fastnade för sweet dreams eller du vet väll om att du är värdefull. Jag skulle vilja ge den till mitt
barnbarn Leon.

Ha det gott!!!!

#6 - - Karin :

Petit Charlie har så fina posters! Stay Awsome skulle passa väldigt bra hemma hos oss! Tack för fin blogg!

#7 - - Sarasdiary :

Ååå vad jag älskar den tapeten och djuren!

Det är dags att börja med Williams rum. Kan du inte åka norröver och hjälpa mig ;-) hihi

Stor kram!

Svar: Tack Sara! Åhh det skulle jag så gärna göra! :D Så skoj!
Många kramar
Camilla Larsson

#8 - - Victoria:

Hej Camilla!
Jag verkligen ÄLSKAR Petite Charlies posters, de är så stilrena :D
Den poster jag skulle vilja vinna är "Bröllopssiffror". Skulle vara så kul att överraska min underbara sambo med vårt förlovningsdatum inramat i vår nya lägenhet :)

#9 - - Emma D:

Skulle gärna vinna Prima Ballerina!

#10 - - Emelie:

Men så himla fint han har i sitt rum! Mycket inspirerande.. Jag tycker postern sweet dreams är den finaste och den skulle passa perfekt i grabbarnas rum!

#11 - - Emelie:

Men så himla fint han har i sitt rum! Mycket inspirerande.. Jag tycker postern sweet dreams är den finaste och den skulle passa perfekt i grabbarnas rum!

#12 - - Emelie:

Men så himla fint han har i sitt rum! Mycket inspirerande.. Jag tycker postern sweet dreams är den finaste och den skulle passa perfekt i grabbarnas rum!

#13 - - Hanna Pie:

Åh va mycket fint! Men jag skulle gärna vilja vinna samma som du har, sov sött, till vår Axel på idag 2 månader som så småningom ska få ett eget rum!
Mvh Hanna Pie

#14 - - Karolina:

Åh det finns så himla mycket fint! Men skulle välja "number 3" alltså att välja något som betyder mycket för än, mina två döttrar. Kram

#15 - - Sandra:

Hej fina Camilla!! Jag skulle så gärna vilja vinna barnpostern som heter MUS till Belles rum, skulle passa perfekt. Vilken fin tävling, älskar flera prints från sidan! Många kramar Sandra

#16 - - Sandra:

Hej fina Camilla!! Jag skulle så gärna vilja vinna barnpostern som heter MUS till Belles rum, skulle passa perfekt. Vilken fin tävling, älskar flera prints från sidan! Många kramar Sandra

#17 - - Frida:

Hej! Jag skulle gärna sätta upp postern med tre flygplan ( http://www.petitecharlie.se/product.html/tre-plan?category_id=5 ) i min flygplanstokiga sons rum.

#18 - - Sara:

Hej Camilla! Så många fina posters men jag föll mest för Joy to the world, den hade passat perfekt in stilmässigt i vårat nya hus som vi bygger om till vårat nya hem! Stor kram Sara!

#19 - - Madicken:

Jag skulle vilja printet som heter CHANEL DRESS. Skulle passa perfekt i vårt sovrum!

#20 - - Johanna:

Vi bygger ut huset med bland annat ett nytt sovrum till mig och min man. Längtar att få inreda det och det skulle passa så fint med bröllopsprintet "Fjäderhjärta" som minne av vår bröllopsdag. Håller tummar för lite tur!

#21 - - Maria:

Jag vill gärna vinna Sweet dreams som din son har i sitt rum. =) Hoppas på tur!

#22 - - Frida:

Gärna med och tävlar 😉 om bokstavsapa med ett blått M. Urfina 😊

#23 - - Theres Aarås:

Underbara posters! Har valt en favorit med BOKSTAV1824P, skulle välja min sons första bokstav. Enkelt men betydelsefullt. Tack för en fin blogg =)

Upp