TGIF

Diska diska diska... Många som ser daggvasen blir förvånade över dess storlek. Tur att den får plats i diskhon. Blir alltid lite nervös över att jag ska tappa den.
15 dagars rosor från fina Sandra och Plantagen. Helt otroligt vilken kvalité. Har ställt ut dom över natten när jag kommit ihåg, ett tips för att de ska stå sig längre.
 
 
Hej och välkommen fredag!
 
Jag har inte hunnit fått till något inlägg tidigare i veckan men nu är vi inne på inskolningsdag tre för Nils och hittills har allt gått toppen. Elton är så snäll mot sin lillebror och tycker det är roligt att ha med mamma på "föris". Igår ropade han över matsalen där alla satt och åt, "Ska jag hjälpa dig med maten mamma?", "puss puss" och "love you". Det är min kärleksfulla kille det. ♥ 
 
Ikväll åker raclettegärnet fram, har längtat hela veckan!
 
 
Nu - Bråttom bråttom till förskolan, ha en bästa dag!
 

 
 
Personligt | |
#1 - - Linda:

Hej!

Så fint du har det!

Ha en fin dag och trevlig helg!
Kram Linda

Svar: Tack snälla Linda och detsamma till dig!
Kram kram
Camilla

#2 - - Emma:

Helt underbara rosor! Tar du dina bilder med systemkamera eller med mobil? :-)

Ha en underbar fredag! Kram kram

Svar: Visst är dom! Jag fotar med både systemkamera och mobil. :)
Tack detsamma till dig! Kramar
Camilla

#3 - - Jessica:

Åh, jag älskar daggvasen och varje gång jag ser bilder på den så får jag ett köpbehov! Men priset är lite svårmotiverat här hemma! :) Ni har det så fint och jag inspireras alltid!

Trevlig helg!

Svar: Den är så fin och faktiskt fin bara som den är. Har velat haft den så många år men tycker också att det är mycket pengar för en vas. När vi firade 10 år fick jag den i present, värt att fira lite extra ju... ;) Kanske en klapp-på-axeln present för att du är en sån bra mamma. Hihi!
Tack snälla du, blir så glad!!! KRAM
Camilla

#4 - - Minna:

Du har så fint hemma! Sedan verkar du vara en sån härlig mamma med till dina pojkar.

Trevlig helg!

Svar: Tack snälla Minna! Men åhh, typ den snällaste komplimang man kan få! <3 TACK!
Trevlig helg till dig också!
Camilla

#5 - - livet med Asperger och kronisk smärta:

så fint!

Svar: Tack så mycket!
Camilla

#6 - - frida:

den vasen e så fin=)

Svar: Tack, visst är den!
Camilla

#7 - - johanna - tillvaron.se:

Ojoj så snygg den är! Kanske ska investera i en sån där för att "tvinga" mig att köpa färska blommor oftare. För det är ju också så underbart!

Hoppas ni har en finfin helg.

Svar: Visst är den fin! Och till och med fin utan blommor. Men det blir riktigt maffigt med blommor i. Som ett konstverk. :)
Tack detsamma!!!
Camilla

#8 - - Jennifer :

Haha samma här. Hemskt rädd att tappa den 😊

Svar: Skulle vara typiskt mig, så klantig. :) Men än har den klarat sig! Kram
Camilla Larsson

Upp