Pallo vas

Wow! Det finns vinster och det finns vinster, denna läckra vas från Skrufs glasbruk är på väg hem till mig efter en tävling på instagram. Tänk att det var jag som blev den lyckliga vinnaren! Så glad! 

Nu längtar jag efter leverans och ett besök på blomsterhandeln. Undrar vilka blommor som ska få pryda Pallo vasen först? 

Personligt | |
#1 - - Sofia:

Grattis!!! Önskar mig en jag också. Men de är alldeles för dyra.

Svar: Tack Sofia! Blev så glad så! Har känt samma som dig tidigare så det var extra kul att vinna den. :) Kram
Camilla Larsson

#2 - - angelicasvarld.blogg.se:

Å GRATTIS - den där är ju bara så vacker...tänk med en enkel liten enkel blomma i...LOVELY!!

Svar: Visst vackert! Blev ljusrosa liljor. :) Kram
Camilla Larsson

#3 - - Minna:

Grattis!! Den blir superfin hos dig! Rätt vinnare till vasen ❤️ Ha en härlig fredag och helg!
Kram, Minna

Svar: Tack minna! Blev så himla glad över vinsten! Detsamma till dig! Kramar
Camilla Larsson

Upp