Puts, pust!



Puts och pust! Knäppte av bilden förra helgen när jag hade putsat upp diverse mässingprylar. Inte ens hela samlingen är på bild men det var där jag ledsnade efter halva Hortuskrukan. Putsar med Häxans mässingputs som säljs i vanlig matbutik. Vet att ni brukar fråga. 

Just nu sitter N och jag i bilen på väg till IKEA Västerås. Pappa har fredagsmys med pojkarna. 

Puss och fin fredag! 
Personligt | |
#1 - - Sofia:

Hej Camilla!

Har du tips på något snyggt soffbord? Jag är inte alls intresserad av marmorbord alla kör med nu så gärna något annat, lite "mysigare" men ändå elegant bord.

Svar: Hej Sofia!

Oj vad svårt, vet inte vad du har för stil i övrigt och i vilken prisklass du tänkt dig? Rent spontant fick jag direkt upp Tom Dixons bord som heter Flash? Grymt snygga och lite "lyxiga".
Camilla Larsson

#2 - - angelicasvarld.blogg.se:

Jag pustade också av vårt förra helgen...vilket jäkla jobb men det blir ju sååå fint när man är klar!

En härlig lördag önskar jag dig!

Svar: Ja puh! Det tog sin lilla tid men det blir ju så fint när de blänker som nytt igen.

Tack detsamma, fin söndag får jag önska dig! Kram
Camilla Larsson

Upp