Facemask & Footmask

Hösten är på intågande och jag är i behov av en uppfräschning känner jag.
Så nu blir det lite lyxigt men enkelt hemmaspa och förhoppningsvis ett frisörbesök inbokat i veckan,
sen är jag redo. 
 

 
Nu ska dessa sitta på 1-2 timmar medan jag slappar i soffan. Sedan ska fötterna sköljas och efter 3-7 dagar börjar överasta hudlagret falla av. Efter ytterligare 7-10 dagar har all död hud trillat av och fötterna blir mjuka och lena.
 
Som jag har tipsat er om tidigare brukar jag köra på ansiktsmasken från Maybeauty.
Jag tror både Niclas och barnen har vant sig vid att mamma går runt i svart ansiktsmålning allt som oftast numera, ingen reagerar längre. Haha! När jag ändå skulle beställa nya masker blev jag nyfiken att testa fotmasken också. Den tar bort förhårdnader och torr hud så dina fötter blir mjukare och lenare. Jag får nästan uppdatera detta inlägg om några dagar då resultatet visat sig. Spännande!
 
 
Vill ni också göra er lite fräscha efter sommaren har jag en kanonrabatt till er. Ordinarie pris för detta kit med åtta masker + fotmask ligger på 498 kr men med rabatten betalar du endast 279 kr. Nästan halva priset! 
 
Rabattkod: Camsommar och länken hittar ni HÄR
 
Personligt | |
#1 - - Magda:

Åh tack för detta, använder också den svarta masken, så detta kommer klickas hem!

Så härligt att ta hand om sig själv med jämna mellanrum. Har i förra veckan låtit mina lockar falla till förmån för en page. Såå nöjd med det beslutet! Allt hårfix går mycket snabbare vilket passar oss småbarnsmammor, inte sant? ;-)

Kramar Magda

Ps. Hur nöjda är ni förresten med eran Bugaboo Bee?

Svar: Så lite så! Man skulle kunna säga att jag är beroende själv. :)

Åh vad roligt, det är ju så fint! Själv har jag så tunt och vågigt här så det är inte mycket jag kan göra. Blir lite mörkare färg till hösten iaf! Kan tänka mig att det passar dig urbra och framförallt tidsbesparande som du säger! ;)

Kramar
Camilla Larsson

Upp