Julklappsbyte med samma tema


Vi har precis haft min vän Kajsa här på julklappsbyte. Från och med i år köper vi bara till barnen och mini rodini visade sig vara "temat" utan att någon av oss visste om det. Jag har känt Kajsa större delen av mitt liv och vet att hon föredrar grönt och att leopardmönstrat är en favorit. Detta kändes då väldigt passande och kommer klä lilleman galant när han anländer i april. :)

Jag och pojkarna tackar och bockar än en gång över de fina t-shirtsen! 

God fortsättning! 



Personligt | |
#1 - - Kajsa:

Så himla fint! Tack igen hälsar lilleman inifrån magen <3

Svar: Han kommer bli så fin! Vi längtar efter dig bebis! Puss
Camilla Larsson

#2 - - Magda:

Så himla fint set!

Och så skymtar jag finaste bäddsetet nånsin och jag kan inte hjälpa att jag blir lite avis, hur ocharmig den egenskapen än må vara ;-)

Kram Magda

Svar: Hej Magda! Ja jag lyckades knipa ett till slut av en tjej på insta som köpte ett för mycket! :) Ibland ska man ha tur! Elton fick det i julklapp. Ska hålla utkik åt dig om du vill! :) God fortsättning och gott nytt! Kram
Camilla Larsson

#3 - - Magda:

God fortsättning!

Hoppas sonen slapp undan sjukdom och att ni hade en trevlig kväll! Här har Levi precis avverkat magsjuka nr 2 på 3 veckor stackaren. Vi åt gott iaf och Noah var glad över att få spela bingolotto och se fyrverkerierna :-)

Men åh vad snällt av dig! :-)

Kram

Ps. Kan du höra ett surr från Gattons dimmer? Jag tycker att surret är rätt högt när lampan är dimrad och det gör mig galen haha! Inte okej på en så pass dyr lampa tycker jag.

Svar: Hej Magda! Tack detsamma!

Ja han blev inget värre och var pigg under hela dagen så vi åkte på firandet. Tyvärr åkte jag på magsjukan vid tolvslaget på vägen hem, hua så hemskt! Som tur var så var den kortvarig. Hoppas Levi haft sitt nu, stackarn!

Nej jag hör inget surr från min så jag tycker du ska ta kontakt där du köpte den!

Kramar
Camilla Larsson

Upp