Sista dagen på året


God(?) tidig morgon såhär den sista dagen på året. Vi har njutit av långa sovmorgnar hela lovet men imorse vaknade Nils tidigt med kväljningar vid flera tillfällen så jag vet inte var detta kommer sluta. Tre rätters i Flen med goda vänner eller hemma med en sjuk familj? Nils har somnat om här bredvid mig så nu hoppas jag han får sova en stund... Ska försöka göra detsamma men det är svårt då min egen kropp känner efter av svagt illamående. Blir ni likadana? 

Önskar er alla ett gott slut och ett gott nytt så hoppas vi att vi inte ligger sängliggande ikväll när det nya året ska firas in. 

Kram

Personligt | |
#1 - - Lis Mari:

Hoppas att ni båda klarar er från sjukdomar!

Svar: Tack! Tyvärr gjorde jag inte det! :/
Camilla Larsson

#2 - - Sofia:

Håller tummarna att ni slipper sjukdom och får en trevlig kväll!
Gott nytt år!

Svar: Tack snälla Sofia! Jag lyckades åka på magsjukan vid tolvslaget så jag hann iaf med firandet. God fortsättning! Kram
Camilla Larsson

Upp