Baklava

 
Baklavalampan är en stilfull och elegant golvlampa signerad arkitekttrion Claesson Kovisto Rune. 
 
Snart åker denna favolampa ut på blocket. I och med utbyggnden och rumsplaneringen har vi ingen naturlig plats för denna skönhet när två soffor ska ta plats. Den får möjligen göra vika för mellanstorleken som är mer lättplacerad för jag fullkomligen älskar de rosa skenet den ger med sig. 
 
Finns det någon intresserad här? Maila mig. 
 
Personligt | |
#1 - - Linn:

Säg till om du ska sälja kvisten! 😍

Svar: Den hoppas jag får hänga kvar. Haha!
Camilla Larsson

#2 - - sofia k:

åhh jag fullkommligt älskar eran soffa.Säg till om ni ska sälja den nån gång:)

Svar: Tack Fia! Jag har ett bud på runt 6500-7000 kr på den av Alex och Sabina så den ska ju säljas snart. :) Kramar
Camilla Larsson

#3 - - Sara:

Hej, kan vara intresserad av lampan, vad har du för mejladress?

Svar: [email protected]. Den ligger nu ute på blocket.
Camilla Larsson

Upp