Knoppar i mässing

 
 
 
Nu har vi pimpat vårat skåp från Reutero Design med knoppar från Byggfabriken. Visst blev det bra!? 
 
Jag får då och då frågor på vårt vitrinskåp både här och på Instagram. Skåpet är specialbeställt enligt mina önskemål från en vän och väldigt duktig möbelsnickare i Stockholm. Jag har betalt 4000 kr för just detta utförande. 
 
Så då vet ni vart ni ska vända er om ni är sugna på ett eget.
 
Finaste lördagen önskar jag er! 
 
Hemma hos oss | |
#1 - - Natalie:

Snyggt!

Svar: Tack!
Camilla Larsson

#2 - - Anette L:

Det blev jättefint! Det är de små detaljerna som gör det! ❤️

Svar: Tack så mycket! Blev pricken över i. :) Kraam
Camilla Larsson

#3 - - Magda:

Men såå fint!! Pricken över i :-)

Tycker mässing är så fint hos andra och att det passar ypperligt ihop med vitt men jag är för feg. Kör silver rätt igenom, blir irriterad på mig själv när det finns såå mycket fint i mässing haha!

Kan ju sakna insta när jag jag ser dina fina bilder, saknar inspirationen därifrån.

Trevlig kväll du med!

Kram Magda

Svar: Visst blev det, tack!
Sådär var jag med innan men nu har jag och mässingen kommit mer och mer överens. Lite blandat är fint! :)

Är lite less på Instagram för tillfället men det där går upp och ner. Skapa en dold profil som är privat? Skulle vara roligt att följa dig och barnen. Kram kram
Camilla Larsson

#4 - - Johanna:

Jättefint skåp! Jag blev sugen på att kontakta en snickare och göra ett liknande, kan jag använda din bild i samband med att jag kontaktar en snickare?

Svar: Tack! Det går så bra så! :)
Camilla Larsson

Upp