Torghandlat blommor

 
 
Jag kan knappt passera torget utan att ta en titt i tältet med blommor. Som att kliva in i en godisbutik när man är enormt chokladsugen, kan inte komma ut tomhänt. Det ÄR något speciellt med blommor. Åtminstone tycker jag det...
 
Nu har jag spridit ut dessa blommor här hemma. Ranunkler, gerbera, tulpaner och liljor. Den söta lilla gerberan fick jag förresten på köpet, att han kan min färg nu. Bara en sådan sak. Köpte även två buxbom som jag fick till kompispris.
 
Trevlig tisdag! Imorgon börjar allvaret igen efter tre veckors ledighet. Samma för er?  
 
Personligt | |
#1 - - Småstadsfrun:

Absolut underbart! Får vårfeelings direkt och vägen till värmen känns inte riktigt lika lång.

Svar: Håller helt med! :) Stor kram
Camilla Larsson

#2 - - Sofie:

Vilken vårig bild <3

Samma här, men med nytt jobb.
Men lite skönt och få tillbaka rutinerna igen.
Trevlig kväll! Kramar

Svar: Blir alltid såhär när ett nytt år börjar. :D Ja, jag håller faktiskt med!
Detsamma Sofie! Kram kram
Camilla Larsson

#3 - - Linda Cathrine Liljemalm:

Det är otroligt fint med blommor av alla dess slag :) Brukar också försöka ha en hel del blommor här hemma

Svar: Gör så mycket! :)
Camilla Larsson

#4 - - Magda:

Åh vad mycket vackert på ert bord! Som för övrigt måste vara nytt? Himla fint det där :-)

Samma här, dags att sätta sig på kontoret imon igen efter lång ledighet. Men bara för knappt 2 månader innan jag går på låång ledighet... :-)

Kram!

Svar: Tack snälla Magda! Det stämmer bra det. :) Vi behövde ett mindre frukostbord och ett stort till matsalsrummet sedan. Köpte detta för nästan inga pengar alls och är galet nöjd. Hihi!
Men ååh är det så lite kvar? Så spännande med bebis nr 2. Det går fort!

Kram
Camilla Larsson

#5 - - Minna:

Underbart fint! Som alltid hos dig iochförsig 😊
Jag går in i en lugn period nu. Inom Handels har vi haft vår mest hektiska tid, nu kan vi andas ut lite grann... Ha en fin kväll!
Kram!

Svar: Miljoner tack! Skönt att ni får lite lugnare ett tag, kan tänka mig att det varit hektiskt! Tack detsamma! Kram kram
Camilla Larsson

Upp