Tv-kväll

 
Godkväll från soffhörnet!
 
Sitter i detta nu och kollar på favoritprogrammet Sveriges mästerkock och äter finn crisp. Tittar ni? Har ni några favoriter än? Jag tippar och hoppas lite på Filip, Palle och Fredrik i final. Får dock erkänna att jag inte hunnit titta slaviskt på varje program så jag kan hinna ändra mig.
 
Nu har familjen återhämtat sig så imorgon är det dags för årets andra gympapass "Body combat" tillsammans med Kajsa. Heja heja!
 
Ps. Vet ni vad jag har gjort nu? Tror jag bestämt mig för att behålla min älskade lampa där i hörnet. Antingen får den stå kvar just där även om det blir ett matrum eller så ska jag banne mig hitta en hedersplats åt den i utbyggnaden. 
 
 
Personligt | |
#1 - - Josefina:

Hej! Vad heter eran soffa? Tacksam för svar!

Svar: Hej! Det är en Oxford från Mio! Trevlig kväll!
Camilla Larsson

#2 - - Helen:

Ditt hem alltså.... såå otroligt fint i varja hörn:) följer dej slaviskt på instagram oxå...
Trevlig helg!!

Svar: Massa massa tack! Vad roligt att du gillar det! :D Vad heter du där? Kraam
Camilla Larsson

Upp