Nu kör vi!



Jag sa provburk, han sa - Nu kör vi!

Det är ingen risk att man sitter rastlös när det råder dåligt väder. Både bra och dåligt, saker blir gjort men ingen vila. ;)

Väntar på ett par mässingshandtag till hallen sen är den färdig! Nu är det matrummet som ska få sig en omgång färg. Håll tummarna att det blir bra detta.

Färgen jag tittat ut heter Duva och kommer från Alcro. 
 

Personligt | |
#1 - - Anonym:

Spännande! Vad blir det för färg? Rosa?

Svar: Tack! Färgen är grön/grå. :)
Camilla Larsson

#2 - - Magda:

Låter vågat haha!! Såå spännande, hoppas man får se sen när det är färdigt :-)

Kramkram

Svar: Haha inga mörka nyanser när det kommer till mig! ;) Denna till matrummet är grön/grå men väldigt behaglig. Resultatet kommer snart!

Stor kram
Camilla Larsson

#3 - - Minna:

Kommer säkert att bli superfint!! Väntar på att få se bilder på hallen, kan bara tänka mig hur galet fint det är 😍 Ha en fin kväll! Kram

Svar: Jaa jag hoppas och tror det! :) Ska försöka få till bilder idag eller imorgon. Tack detsamma! Kram kram
Camilla Larsson

#4 - - angelicasvarld.blogg.se:

Men va kul med lite renovering!! Ska bli spännande att få se resultatet sen!

Svar: Ja färg gör ju så stor skillnad! Bilder kommer! :)
Camilla Larsson

#5 - - Marita :

Det kommer säkert bli jättefint .
Det ska bli kul och se det färdiga resultatet.
Hermespläden sååå fin 😍 ha en skön helg söta du ❤️

Svar: Tack! :) Hallen kommer det bilder på idag. Hallen kommer från svenska märket Hope! :P

Detsamma till dig Marita! Kramar <3
Camilla Larsson

Upp