New in - Nina Kullberg



Lite smått kär i mina nya kuddar från Nina Kullberg beställda hos bästa By Binett. En jättegullig tjej jag följer på instagram som har denna fina sida. Snabb leverans och så så trevlig. Mitt lilla måndagstips till er. Och nej, jag är inte sponsrad på något sätt, bara lite blogglove från mig som nöjd kund. 
 
Däremot passade jag på att registrera mig på nyhetsbrevet och fick en fin välkomstrabatt på 15% på hela köpet så pass på. 
 
Kram
Hemma hos oss | |
#1 - - Eva:

Hej! Jättefina kuddar. Vilken färg är det du har?
MVH Eva

Svar: Tack så mycket! Jag har de rosa! Med vänlig hälsning,
Camilla Larsson

#2 - - Anonym:

Har du den grå eller rosa?

Svar: De rosa men de går nästan lite åt nude. Superfina.
Camilla Larsson

#3 - - Rosie @baramitthem:

Finaste hemmet med finaste kuddarna!! Big like <3

Svar: Tack tack tack fina du! Ska du säga Rosie, jag skulle kunna flytta in på stört hos dig! <3
Camilla Larsson

Upp