Snygg-papperskorgen/paraplyställ




 
Det blev en blixtvisit till Stockholm idag för att dels reklamera en jacka jag köpte i Barcelona men även bränna presentkorten jag fått från Svenskt tenn. Det var inte så svårt om man säger så...
 
Godingen ni ser på bild var min önskan på min 30-års dag så tack alla vänner som samlade till den. Jättejättejätte glad! Hallen håller just nu på och få sig en makeover och mina tankar går i gammelrosa, en EOS fjäderlampa och mässingdetaljer. Vad tror ni? Vi får se vad sambon säger, sen får ni se resultatet. 
 
Puss 
Hemma hos oss, Inredning | |
#1 - - Minna:

Åh så fin den är!! Vad spännande med makeover, kommer att i vanlig ordning bli hur fint som helst! Ha en fin kväll, kram Minna

Svar: Tack Minna! <3 Jag verkar få med sambon på planerna. Jippi!!! Kram
Camilla Larsson

#2 - - Anna:

Hej Camilla! Längesen jag kikade in här. Låter som hallen kommer bli hur fin som helst. Hoppas du får igenom det.

Kram Anna

Svar: Hej Anna!
Jag verkar få igenom mina planer, hallen är liten och svår men vi gör det bästa av det. Tack för titten och välkommen tillbaka! :)
Camilla Larsson

#3 - - Sofia:

Så snygg!

Svar: Tack!
Camilla Larsson

#4 - - angelicasvarld.blogg.se:

Super snygg!!!! Jag måste också in å spendera lite pengar på svenskttenn...det är dags nu ;-)

Svar: Kulgöra! Haha! Vad har du spanat på för fint?
Camilla Larsson

#5 - - Isabell:

Så sjukt fin den är! 😊

Svar: Verkligen!!
Camilla Larsson

#6 - - Magda:

Den är sååå himla fin!! Grattis till den!
Hade jag fått drömma, hade den även funnits med silverkant...

Vad kul med makeover, låter som att det kommer bli superfint. Hallen är ju det första man ser när man kommer in så visst borde hallen få lite mer omsorg även här :-)

Kramkram


Svar: Tack Magda! Har spanat länge nu så det var perfekt att önska sig presentkort när jag fyllde. :) Så typiskt att den inte finns i silver om man inte gillar mässing. Jag har ju blivit lite antingen eller och gått från silver till mässing.
Ser så fram emot en färdig hall! Den har inte prioriterats alls! Hoppas du och pojkarna mår bra!?

Stor kram
Camilla Larsson

#7 - - Rosie @baramitthem:

Så fin! Tycker inte du ska ångra att du valde den vita. I min bor ett citrusträd och jag är såå nöjd:) men vad spännande det låter med hallen, längtar redan efter bilderna ;-)

Svar: Visst är den läcker! Så fin hos dig med och jättefint med ett träd i, det ska jag testa någon gång. Är den svår att sköta? Jag ångrar inte alls valet, den vita passar bäst hos oss. Åh, jag med! Snart så... ;)
Kraam
Camilla Larsson

#8 - - Anonym:

Så snygg! Var hittar man den?

Svar: På Svenskt tenn eller i deras webshop!
Camilla Larsson

Upp