Elefantskott

 
 
Två av flera skott från mitt elefantöra. De små vaserna har jag fyndat på Cervera för 59 kr och 69 kr styck, finns i flera storlekar. Tips!
 
Snart dags att göra lite påskfint hemma. Lite ris med fluffig fjädrar, vita påskliljor och chokladharar från Lindt får nog stå för piffet i vanlig (kanske lite tråkig) ordning.
 
Hoppas ni haft en bra helg!? Jag har tagit igen många många sovtimmar efter en riktig hemmahelg. Så himla skönt och välbehövligt var det! 
Personligt | |
#1 - - Vano:

Så fint =)

#2 - - Malin:

Ja men oj. Det börjar ju bli dags att påskpynta. Ris och chokladkaniner låter lagom tycker jag! :)

Svar: Visst gör det! Så får det bli! :)
Camilla Larsson

#3 - - Cicci:

Så fint!
Det låter som helt lagom med påskpynt. Bra tips med chokladharar:)
Fin måndag till dig!

Svar: Ja sen är det ju inte helt fel att få äta upp dom sen! ;) Tack detsamma!
Camilla Larsson

#4 - - Minna:

Känns som precis lagom påskpynt 😊 Härligt med en sån helg, det behöver man unna sig ibland. Efter en jobbhelg blir det en sån måndag för mig. Hoppas ni får en fin vecka!
Kram, Minna

Svar: Visst! ;) Torget brukar ha fint påskris med fjädrar för billig peng. Skönt att starta veckan med lite ledigt!

Kram på dig!
Camilla Larsson

Upp