Finbesök

 
 
Elin, Cicci, jag och en nyvaken Nils. 
 
Som jag skrev i fredags hade jag besök från Kristianstad och igår kom även Elin från Stockholm hit på besök. Så hur visar man Eskilstuna från sin bästa sida? Solen sken, vi tog oss ner på stan för att möta upp Sandra och Jessica. Åt räkmackor på Tingsgården och två timmar försvann i ett nafs! 
 
Igårkväll hade jag bokat bord på Restaurang Grappa där grym mat serverades. Som grädde på moset kom en flaska champagne in från okänt bord. När händer det en lördagskväll kl 21? En trevlig överraskning hur som helst och till slut gav sig grabbarna tillkänna. Kanske lite fel val till tre förlovade tjejer(?) Haha!
 
Idag vinkade vi hejdå till tjejerna som har sett mina barn från sina bästa och sämsta sidor denna söndag. Älska treårstrots, GÄSP!    
 
Personligt | |
#1 - - Robex Lundgren:

fin bild

#2 - - Emelie Appelblad:

Låter som att ni hade riktigt trevligt!:)

#3 - - Sandra :

Det var så mysigt att ses!
Vad härligt att ni fick en fin helg tillsammans. Puss 💕

#4 - - Magda:

Men hej fina tjejer!

Vad kul att ni funnit varandra utanför instavärlden :-) Och aldrig fel med lite bubbel... ;-)

Kram och hälsa rara Cicci från mig :-)

Svar: Hej goa Magda!

Ja vi har ju följt varandras bloggar under många år så det känns som vi känt varann under en längre tid, jätte kul!

Stor kram tillbaka. Hoppas allt är bra med dig!
Camilla Larsson

#5 - - Lina:

Är era y-stolar i ek? Lackade eller oljade?

Svar: Jag tror de är oljad ek. :)
Camilla Larsson

Upp