Integrerad köksfläkt

 
Jag får då och då frågor kring vår köksfläkt så nu tänkte jag att jag skulle besvara de i ett eget inlägg!
 
Fläkten kommer från ett italienskt märke som heter Eico. Den ser nästan mer ut som en lampa med sina tre spottar och sitter i fil med innertaket. Det man ska tänka på om man väljer en integrerad fläkt är att taket måste sänkas en bit. Fläkten är inte bara praktisk, den är effektiv också. Vi gillar idén med att slippa ha fläkten i ansiktet när man lagar mat. Matosen går dessutom rätt upp i fläkten och samlas inte ut över sidorna som andra fläktar kan göra. Så ja, efter tre år är vi fortfarande nöjda!
 
Batteriet i min kamera dog men jag lovar att återkomma med fler bilder om så önskas. Annars kan jag skicka till er som är intresserade via mail. 
 
Har jag missat något? Fråga på!
 
Hemma hos oss | |
#1 - - Madeleine :

Snyggt! Vad ligger denna på i pris?

Svar: Tack! Priser finns på nätet men vi gav runt 20 tusen...
Camilla Larsson

#2 - - Lisa:

Vill börja med att tacka för att du dels svarade så snabbt på mitt mail och dels satte ihop ett inlägg i ämnet. Service till läsarna 😊 Vill gärna veta och se mer av fläkten och köket. Om du vill svara såklart; mått på fläkten, mått på spishällen, hur tänkte ni när ni skulle göra ett kök, hur kom det sig att ni valde just en sån fläkt, hur ser köket ut förövrigt, hur är det planerat. Ja, du märker, jag ser gärna en mindre köksspecial på bloggen 😉 Men gärna någon bild till om du har lust. Tack än en gång.

Svar: Så lite så Lisa!
Inlägget blev lite stressat då jag kände att jag lovat dig ett. :P Ska göra en bättre guide i helgen.

Ha en bra dag!
Camilla Larsson

#3 - - Erika:

Hej Camilla

Du har en fantastisk blogg! Så fina bilder.

Vi letar efter en fläkt som er och undrar vilken modell det är så vi kan hitta måtten.

Hoppas att ni har en fortsatt trevlig påsk!

Svar: Hej! Tusen tack!

Jag svarar med en ny kommentar när jag hört efter med sambon. :)

Tack detsamma! Kram
Camilla Larsson

#4 - - Victoria:

Hur är ljudnivån på fläkten? Det känns som att den skulle vara jätte högt bara för att den sitter i taket och ska orka suga bort allt :) Men jäklar vad snygg den är!

Svar: Låter absolut inte mer än någon annan fläkt! :) Har inget dåligt att säga om den faktiskt! :)
Camilla Larsson

#5 - - Victoria:

Ååh det var ju possitivt! Är den lätt att rengöra? 😊

Upp