En resa och en födelsedag senare










Hej på er! 

Tror jag helt glömt bort att säga att vi spenderat en vecka i Turkiet, där av mitt lilla uppehåll här. Det var på vippen att vi skulle komma iväg då Nils lyckades bli magsjuk dagen innan avfärd. Vi missade därför svärfars bröllop men det var tur att vi alla kom iväg på resan ihop trots allt.

Jag har hunnit fylla 30 år också och blev uppvaktad med champagne på rummet, turkiskt spa och presentkort på favoritaffärerna. Nu ser jag fram emot att fira med vännerna på lördag! 

Puss
Personligt, Resor | |
#1 - - Minna:

Härligt med resa och tanka bra energi, och grattis än en gång! 🌸🌸 Hoppas ni får en riktigt kul kväll på lördag!
Kram, Minna

Svar: Ja det var välbehövligt! Tack snälla du! Bamsekram
Camilla Larsson

#2 - - Sofia :

ETT STORT GRATTIS🎂 förresten har du några tips på vad man ska tänka på när man reser med små barn? Ska till Spanien snart med familjen. Kram

Svar: Tack snälla! Oj jag önska jag hade men tyvärr. Mest lite småpyssel till flygresan men annars klarade vi oss precis som vanligt. Så skönt! Trevlig resa. Kram
Camilla Larsson

#3 - - Magda:

Stort grattis i efterskott!! Samma årgång är vi, det är en bra en haha! :-)

Vad härligt med en resa såhär före sommaren kommer igång ordentligt här hemma. Fina bilder och fina (och stora!) era killar är!

Kram Magda

Svar: Tack snälla du! Hihi visst är det! Har du fyllt än?

Ja de var så tacksamt att komma iväg, speciellt när de varit så kyligt hemma. Vad snäll du är, visst är de både stora och söta (mestadels! ;))

Kramar
Camilla Larsson

Upp