Nattljusstake av Peder Lamm



En söt liten vän till mig snappade en gång upp att jag ville ha nattljusstaken Lovisa Ulrika i mässing från Skultuna, formgiven av Peder Lamm. Detta hade jag helt glömt bort när jag öppnade en av lördagens presenter. Blev så himla glad och överraskad! 

Den fina klövern i mässing blänker ikapp! Tack snälla söta Cicci och Elin för de fina presenterna. 

Tänk att vi är ett gäng som lärt känna varandra via sociala medier, så tacksam för det, Cicci, Elin, Sandra och Jessica. 

Blev bortskämd ordentligt av alla mina vänner. Hotellnatt i Stockholm, presentkort, linné karaff och välfyllt barskåp! 

Hemma hos oss | |
#1 - - angelicasvarld.blogg.se:

Men va vacker och hur härligt är det inte med sådana vänner!!

Svar: Visst är det, så glad över det! :)
Camilla Larsson

#2 - - Marita:

WOW så mycket fina presenter du fått
förstår om du är helt salig.
Så himla roligt att ni har funnit varandra
genom sociala medier. Man tror knappt att det är sant 😀 ni är mina absoluta favoriter och förebilder alla tre 🌸🌸🌸

Svar: Tack gulliga du! Ja vilka vänner man har, så tacksam över det! Ja de är lite extra kul att vi klickat så bra även irl. :) Du är alltid så snäll! Stor kram
Camilla Larsson

Upp