Cestita lyser upp hos oss i höst


Denna goding, Cestita från Santa & Cole, fick jag med mig från London i helgen. Vitt frostat glas och trädetaljer, blir inte så mycket mer lampkärlek än så. Visste ni att designen är över 50 år?
 
Ska försöka få till en bloppis till helgen så håll utkik. Hoppas jag får tid! Puss
 
Hemma hos oss, Inredning | |
#1 - - Patrik at Brass&Gold | Hannas Room:

Den lampan är så snygg! Jag vill också ha en!

Svar: Helt fantastisk!
Camilla Larsson

#2 - - angelicasvarld.blogg.se:

Men gud va vacker!! Helt i min smak!!

En härlig dag önskar jag dig!

Svar: Tack älskar den jag med! Detsamma till dig!
Camilla Larsson

#3 - - Anonym:

Vad ska du sälja för fint?

Svar: Kommer i helgen. En liten kruka, glasskålar... Får nog ihop lite plock som jag har i överflöd.
Camilla Larsson

#4 - - Magda:

Vilken vacker liten pjäs!

Kram

Svar: Å visst är den fin! <3 Trevlig helg! Kram
Camilla Larsson

#5 - - Caroline :

Vilka snygga gardiner, vart kommer de ifrån? Kram

Svar: Tack! De är köpta på Hemtex! Fransk veckbandsgardin tror jag de heter. Haft i flera år och är supernöjd! Kram
Camilla Larsson

Upp