Helgen som gick

 
 
Efter en veckas vabbande med stackars Elton ligger jag lite efter i bloggen. I fredags var det straffhippa för Madde som gått och gift sig i smyg. En lyckad och välsmakande kväll på Trädgårn. Synd att bilderna blev alldeles för suddiga för att bjuda på bara. 
 
I lördags tåg jag tåget till Stockholm för att träffa Elin och Cicci. Tanken var att jag skulle varit med även på kvällen men tog ett eftermiddagståg hem till familjen med anledning av Eltons dumma dumma mage, som han själv säger. :( Riktigt tråkigt att missa restaurangbesöket på Trattorian och fler timmar tillsammans med tjejerna men vad som händer kan man inte förutspå och family first blir det i sådana lägen. Tack tjejer för en helmysig dag! Bilderna är från Elins fina hem. Vi köpte med vietnamesisk mat till lunch och Elin bjöd på vin. Mums!
 
Lite shopping blev det också som jag visar er senare, Julpynt och en christmas gift till mig själv från Illums bolighus... En månad kvar!
 
 
Personligt | |
#1 - - Eva:

Vilka fina tallrikar! Vet du möjligen var dem är ifrån? Ser ut som Matteus men ändå inte.

Vänligen
/Eva

Svar: Hej Eva! Visst är dom! Jag har faktiskt ingen aning men fråga gärna Elin vars blogg jag länkat till ovan. Ha en bra dag!
Camilla Larsson

#2 - - Longevity - en blogg om hälsa:

Fin dukning, ser gott ut!

Svar: Väldigt gott!
Camilla Larsson

#3 - - Elin:

Vad fina bilderna blev! Tack själv för en supermysig dag! 💕

Svar: Tack! Ditt hems förtjänst! ;) Lika mysigt som alltid! Kramar <3
Camilla Larsson

Upp