Riggad från IKEA

 
Jag har letat sängbordslampor ett tag nu. Vägg eller bordslampa osv...? Jag försöker tänka utanför "designklassiker-boxen" även om mina ögon lätt dras dit av någon anledning. Det blir liksom inte så intressant när man kan namedroppa det mesta i någons hem tycker jag...
 
Denna lampa kändes Camilla. Vit och inslag av lite trä. Nu återstår det att se om den är lika fin i verkligheten för isåfall får den följa med på nästa IKEA besök. Priset? 599 kr! Lampa med trådlös laddning för din smartphone, de får bli dagens budgettips!
 
Personligt | |
#1 - - Sandra:

Hej babe!
Galet snygg, även i verklighet tycker jag. Inte klumpig, mer nätt. Vi tittade på den till sovrummet på ena sidan, tror det blir ante sidan ;-). Smart med laddningen också, det tråkiga är att du måste koppla på ett skal på iPhone då det inte finns integrerat i telefonen som med samsung tex. Puss

Svar: Å vad spännande! Jag hade också tänkt den vid Nickes sida. Typsikt att det inte var lika smidigt med Iphone. Snart grannar! Whoop! Puss
Camilla Larsson

#2 - - Magda:

Den var ju verkligen superfin! Inte sett den tidigare.

Jag känner som du och jag försöker att bara köpa sånt jag tycker om, oavsett märke. Jag, likt dig, älskar lampor och tyvärr är de vackraste också oftast de dyraste. Men vi har tex Ikeas "Hektar" som sänglampor och jag älskar dem!

Såå fina dina killar år på Halloweenbilden! De ser nästan jämngamla ut där :-)

Kram Magda

Svar: Visst ser den fin ut!
Fattar inte vad det är med just lampor, jag kan skrolla nätsida efter nätsida och ändå lyckas fastna för dyrgripar fast jag inte sett priset. Man faller ju främst för designen och inte märket. Våra från Granit har flyttat in i pojkarnas rum på deras skrivbord så antingen blir det denna, aj lampa eller någon mässingvariant.

Tack söta! Jag är beredd att hålla med dig. :)

Sköt om dig och pojkarna! Kramar
Camilla Larsson

Upp