Ett stycke snyggtyg




Äntligen damp en meter snyggtyg ner i lådan. Som jag velat mellan svart och grått men sedan safea jag med detta i grått och det blev nog rätt ändå. 

Tanken var först till sovrummet eftersom jag inte fått tummen ur till någon sänggavel men sedan såg jag hur bra tyget blev mot soffan. 

Blir att besöka sömmerskan imorgon...

Puss



Hemma hos oss, Personligt | |
#1 - - Amanda:

Riktigt snyggt!!

Svar: Tack så mycket!
Camilla Larsson

#2 - - E:

ST krukorna i fönsteret kallas dom rosa eller är det den som är benämd vit i deras webshop?

Svar: Precis den heter vit men den slår åt rosa. :)
Camilla Larsson

#3 - - Minna:

Hur fint som helst!! Som alltid hos dig iof 😊 Ha en fin dag! Kram!

Svar: Men tack fina Minna! Ha en härlig helg! Kraam
Camilla Larsson

#4 - - Evastina:

Verkligen snyggt! Jag belar också med färgen - ska klä stolarna i köket 😊

Svar: Blir snyggt vad ni än tar! Beror på om ni vill ha mer kontrast kanske? Ska höra av mig till dig angående Mimoutyg som sänggavel också. :)
Camilla Larsson

#5 - - Lena:

Hej!
Gud vilket fint tyg! Var har du köpt det? Pris? Har letat massor sen jag fick en glimt av det i din blogg :)
Med vänlig hälsning, Lena

Svar: Hej Lena! Det måttbeställde jag av engelska tapetmagasinet! :) Lycka till nu och glad påsk!
Camilla Larsson

Upp