Fem vaser

 
Svenskt Tenn lanserar fem nya vaser formgivna av Josef Frank 1957 och tillverkas nu på Skrufs Glasbruk. 
Jag gillade Nr 7 och Nr 13 bäst men tycker att Nr 5 lämpar sig bättre till tex frukt som på bilden. Spännande att se om någon av dessa får sig en uppsving nu när många stirrat sig mätta på både Daggvas och Stubbe, även om de är lika älskade hos mig för det.
 
Daggen kommer alltid vara något mer än en vas för mig, min 10 års gåva från Niclas för några år sedan efter många år på önskelistan. ♥
 
Sen vill jag bara tipsa om att jag sett vansinnigt snygga vaser på Blomsterlandet på senaste tiden för nästan inga pengar alls. 
 
Trevlig fredag!
 
Inredning | |
#1 - - Nilla Tankebubblor:

Fina vaser! Och jag håller med om att Blomsterlandet har många fina också. Trevlig helg!

Svar: Visst har dom! Tack detsamma!
Camilla Larsson

Upp