Buy flowers

 
I was sad but then I bought some flowers, I feel better now. Japp jag gjorde om texten, den passade bättre in på mig. Blommor är bästa terapin. 
 
Försöker komma fram till vad jag vill jobba med när jag blir stor. Inredning eller blommor? Kanske ska ta fram floristtankarna igen...
 
Nu är mina tankar hos bästa vän som ligger på BB. Inom ett par dagar är baby "R" här. Vi längtar så! Den där första BB bilden då tårarna inte går att hålla inne längre, den lyckan. ♥
 
 
Personligt | |
#1 - - Minna:

Med vilket som! Du gör underverk med allt som är estetiskt!
Kram! ❤️

Svar: Alltså din komplimang, gud vad glad du gör mig! <3
Camilla Larsson

#2 - - Emma:

Håller med, blommor gör så mycket för själen! :)

#3 - - Kajsa:

Åh <3 Du skulle passa med både blommor och inredning bästa halvan!

Svar: Go du är! PUSS <3
Camilla Larsson

Upp