C9

 
Ny vecka nya tag!
 
I förra veckan hade jag besök av Emma som är hälsocoach. Hon kontaktade mig för ett tag sedan och undrade om jag var intresserad av att testa C9, en 9 dagars kickstart för kroppen från Forever Living. Det går ut på att rena och kickstarta kroppen, byta ut dåliga vanor mot bra vanor!
 
Kors i taket tänker ni som känner mig, haha! Jag är väl inte direkt känd som hälsan själv så jag ser detta som en välbehövlig rensning. Det blir första gången jag testar detta eller något liknande överhuvudtaget. Idag sätter igång och tanken är att jag berättar för er hur det har gått efter dessa 9 dagar. Vad tror ni, kommer jag lyckas? De två första dagarna ska tydligen vara tuffast men viktigast att hålla för att ge kroppen en omstart och ett bra resultat.
 
Har ni frågor så tveka inte att höra av er. Önska mig lycka till nu! 
 
Kram
 
Personligt | |
#1 - - Jenna:

Vad går rensningen ut på? Kunde va kul om du berättade, har alltid undrat :)

Svar: Kan svara för min egen del och det är att bli av med sötsuget och att tänka lite i andra banor på vad man stoppar i sig i fortsättningen när jag går tillbaka till det vanliga. Vill du veta mer vad som händer i kroppen kan jag skicka ditt meddelande vidare till Emma som är hälsocoach. :)
Camilla Larsson

#2 - - Tilda Barkselius:

Låter spännande, lycka till!

Svar: Tack snälla! :D
Camilla Larsson

#3 - - Robex Lundgren:

fint

Svar: Tack!
Camilla Larsson

#4 - - Helene:

Du klarar det! :D

Svar: Tack! :D
Camilla Larsson

#5 - - Camilla :

No title


C9 är en kickstart för kroppen. Basen är att gluten, laktos och socker utesluts under dessa 9 dagar. Kickstarten hjälper kroppen att komma i balans och harmoni för att fungera optimalt. Som bonus tappar man något/några kilo och även cm på kroppen. 


Det som ingår i kickstarten är 
#Aloe vera gel - renar kroppen innefrån och ut 
#sojaprotein -till smoothies (skonsam för levern)
#Fibrer -för magen och tarmfunktion 
#Therm tabletter -ger energi, motverkar trötthet och utmattning 
#Handbok -innehåller kostschema samt recept på smoothies och god hälsosam mat. Träningstips medföljer.
#Måttband


Dag 1 och 2 är det ingen vanlig mat utan bara Smoothies, aloe vera samt frukt och grönt man ska äta.
Från dag 3 ska dricka Smoothies till frukost och lunch sedan äta vanlig mat till middag. Det går att anpassa efter hur man lever och dela upp middagen till mindre lunch också. 
Sedan coachar jag dig dagligen med tips och råd om du vill.

Svar: Eftersom du hade lämnat en ogiltlig e-post Jenna så svarar jag dig här!
Camilla Larsson

Upp