Proud

 
Inatt kommer Niclas hem efter 5 dagar i italienska Alperna. Vad skönt det är att få sakna ändå? 
 
Det är inte alltid lätt att uppfostra barn och göra allt rätt efter regelboken. Jag lever mer efter Astrid Lindgrens kloka ord "Ge barnen kärlek, mera kärlek och ännu mera kärlek så kommer folkvettet av sig själv".
 
Som jag är stolt över mina grabbar som sover gott i sina sängar och skött sig mer eller mindre exemplariskt. Ni vet hur ni kan göra mammas hjärta så fullt att det svämmar över av kärlek, och känslan av att vilja slita sitt hår. Vill inte byta det mot något i världen! ♥
 
Bilden postade jag för ett tag sedan på min Instagram och jag blev lite extra glad över kommentaren "Det märks att du känner så" av en person jag aldrig träffat. Att trots mina 1500 st bilder med blandad kompott lyckas förmedla känslan av vad som verkligen betyder något i verkliga livet.
 
Personligt | |
#1 - - Kajsa:

Fint skrivet! Du är en grym mamma <3

Svar: Tack fina vän! <3
Camilla Larsson

#2 - - Eva:

Det är väl det som är ibland är fint med IG - att det kommer kärlek utan att vi känner varann IRL. Tänk bara i helgen när det var sorg på IG - jag tror att du vet vad jag menar . Cyberkram.

Svar: Jag håller helt med dig! Det finns många härliga energispridare! <3 Jag vet vad du menar och har tänkt så mycket på det. :( En så varm och fin människa. Så oerhört ledsamt... Kram
Camilla Larsson

#3 - - Magda:

Så fint du skriver Camilla!

Jag känner igen känslorna, både hur hjärtat svämmar över av kärlek men även hur de kan få mamma att bli gråhårig ;-)

Stolar och lampor i all ära men att få uppleva kärleken till sina små slår allt! :-)

Kramkram

Svar: Vad snäll du är!
Haha, det är precis sådär. Ibland sitter de tätt ihop och är så gulliga mot varandra för att nästa stund nypas och skrika om att ha samma grejer. Puh!

Ja för den här tacksamheten och lyckan håller alltid i sig! <3

Kramar
Camilla Larsson

#4 - - Minna:

Exakt så! Känner inte dig så, men dina bilder förmedlar den känsla jag så väl känner igen. Du verkar vara en sån fin mamma. Det bästa man har är sin lilla familj, inga saker i världen kan mäta sig med dem. Är själv oxå så himla stolt över mina killar som blivit så fina och snälla människor. Ibland kommer det som en våg, den där känslan att man älskar dem så det nästan gör ont i hjärtat. ❤️
Önskar dig en fin kväll! Kram!

Svar: Du är så himla snäll! Det känns skönt att man träffat rätt, att man uppfattas så som man är. Blir så glad av dina kommentarer jämt! <3
Genom sina barn får man uppleva en kärlek man aldrig visste fanns.

Tack detsamma! Kramar
Camilla Larsson

Upp