Sammet on my mind

 
 
Drömmer just nu om ett överkast i sammet. Sammet och linne tycker jag är en himla härlig kombo. Det fina handsydda överkastet kommer från Himla och du hittar det här i ljusgrå nyans. Hur snyggt det än må vara med allt det mörkare inslagen vi ser mer av just nu så föredrar jag det ljusa hemma hos mig. En perfekt balans i bilden ovan enligt mig.
 
Ser ni förresten att man låtit måla taket rosa? Fint mot de gråa väggarna, som en liten feminin touch. Minns ej bildkällan, jag fyller ju på min mapp med finheter till höger och vänster. Tjoa gärna om ni vet bildcred.
 
Kram
 
Inredning, Inspiration | |
#1 - - Elin:

Snyggt!

Svar: Eller hur! :)
Camilla Larsson

#2 - - Fairyland surprises:

Sååå snyggt!

Svar: Visst är det!
Camilla Larsson

#3 - - Sofia:

Jag är så glad när du delar av dig av din inspirationsmapp för då fyller jag samtidigt på min av allt fint du delar. =)

Svar: Vad kul att höra! :)
Camilla Larsson

#4 - - Magda:

Vackert sovrum! Så skulle man ju gärna ha det :-) Grått och rosa är verkligen en vinnande kombo.

Jag håller med att blanda material gör saker och ting spännande, det gäller textilier både i inredning och kläder tycker jag :-)

Ha en fin helg!

Kram Magda

Svar: Visst är det! Älskar typ allt med bilden.
Håller helt med! Vi väntar på att andra soffan ska anlända sedan får det bli lite sammetskuddar att blanda upp med.

Detsamma fina du! Kram
Camilla Larsson

#5 - - Mikaela:

Det är Alcros färger och jag tror den va wredes mäklare som sålde lägenheten 😊

Svar: Tack för svar! :)
Camilla Larsson

Upp