Dirty Linen och en sjukling

 
 
 
Här har jag bäddat rent i linnelakanen Graphic och Triple X Pinky som passar våra extra långa kuddar, från Dirty Linen. Skrynkliga linnelakan är så min melodi! Allt från Sleepo.se
 
När jag la min beställning så upptäckte jag så mycket mer än bara sängtillbehör och textilier som jag tidigare kikat på. Lampan från heminredningen är från Watt & Veke, en ny favorit i rå mässing och betong. En oerhört lättplacerad lampa som passar lite varstans här hemma.
 
Inatt hoppas jag få sova en hel natt där i sköna sängen! Nils har haft feber och gått på Alvedon sedan i fredags och sovit oroligt om nätterna så ens egna sömn har det blivit lite si så där med i helgen. Håll tummarna! 
 
Fin kväll! Kram
 
Inlägget är i samarbete med Sleepo
 
Hemma hos oss, Inredning | |
#1 - - Cicci :

Vilken fin blandning på örngotten! Förstår att du är nöjd! Krya på lille Nils! Kram

Svar: Tusen tack! :)
Camilla Larsson

#2 - - ISA:

men gullis, hoppas han kryar på sig!

Svar: Tack snälla du!
Camilla Larsson

#3 - - Cissi:

Där ligger han i alla fall mysigt! Jag förstår precis, har en 5 månaders som ska mys-tutta varannan timme hela nätterna, och en storasyster som gärna kommer och kryper ner och breder ut sig också... Ena stunden är jag så tacksam för de små liven, och andra sekunden vill jag slänga ut dem i snön!!😝😂🙈 Är så dålig på att kommentera, men nu när jag väl gör det så måste jag säga att du har SÅN känsla för det här med inredning👌🏻🌟
Hoppas ni blir friska snart!
Kram från Cissi

Svar: Ja söten! Tyvärr är det bara soffan som gäller när han vaknar till så en annan gör ju allt för att han ska sova gott. Skulle behöva en riktig massage nu efter tre nätter där! ;) Ha ha! Jag förstår vad du menar. Vår yngsta är fortfarande så skön och enkel med vår 4-åring har ett riktigt upp och ner humör. Det kan vända fort! XD

Tusen tack, så himla glad jag blir! Det är ju så roligt att hålla på! <3 Stor kram
Camilla Larsson

Upp