Förlovningsdag

 
 
Igår firade vi vår sjätte förlovningsdag. Shit vad tiden gått fort och vad mycket vi har hunnit klämma in på dom åren ändå! En bostadsrätt, två hus och två barn och här har vi landat och kunde inte trivas bättre! 
 
Vill ni veta något kul? Min förlovningsring i vitt guld har varit borta i drygt ett år. Jag hade så dåligt samvete över det att jag lät göra en ny i rött guld (använder mer guld nu och tänkte att om min gamla kommer fram kan jag ju alltid växla mellan guld och vitt guld). Jag har alltid haft på känn att den borde ligga hemma någonstans, jag brukar ta av mig den när jag lagar mat och tvättar händerna.
 
Igår, på våran förlovningsdag drar Nicke fram en gammal kokbok ur skåpet och ut ramlar min ring! Av 365 dagar på året så var det just den dagen den valde att titta fram. Det kändes nästan som jag blev friad till igen! Lite komiskt får man ju lov att säga, och kanske just typiskt mig...
 
Personligt | |
#1 - - Camillasnyahem:

Helt otroligt ändå, haha underbart! :)

Stort grattis på förlovningsdagen!

Svar: Blev väldigt paff! Har ju vänt upp och ner på köket tidigare! ;)
Tack rara! Kram
Camilla Larsson

#2 - - Minna:

Grattis på er dag och perfekt dag att hitta ringen😀

Svar: Kunde ju inte bli bättre, haha! ;)
Camilla Larsson

#3 - - Marie:

Vilket härligt tecken för snart dags att gifta sig😘

Svar: Haha ja det börjar ju råda bröllopsfeber så man kanske får mersmak! ;) Kram
Camilla Larsson

Upp