Hipp hurra för våran 4-åring

 


 
Så blev han 4 år igår, våran äldsta prins! Det har varit firande sedan i söndags då barnkalaset var så ni kan tro att han varit nöjd med full uppmärksamhet i flera dagar nu. 
 
Tack alla ni som kommit och gjort Eltons dagar precis som han önskat! Fika, sällskap och fina paket.
 
Ikväll svängde jag ihop en klassisk kladdkaka (Mia Öhrns recept) men polkagrädde till när mamma och brorsan var här. Mitt nya motto är att hålla mig från sötsaker i veckorna men det ska erkännas att jag tog en bit ändå. Satan vad gott!
 
 
Elton | |
#1 - - Ingrid Wenell:

Men GUD är de så stora redan??? Tant Ingrid hänger inte med :) Hälsa alla från mig :)

Svar: Går så fort! :) Det ska jag göra, hoppas vi ses snart! Ni ser ut att bo så fint i nya huset! Kram från oss
Camilla Larsson

#2 - - Anna:

Grattis Elton 4 år! Bästa kladdkaka receptet! Måste baka i helgen. 😜

Svar: Tack det ska jag! Ja det är Mums!
Camilla Larsson

#3 - - Magda:

Herre vilken stilig fyraåring!! Älskar flugan :-) Grattis Elton!

Kram Magda

Svar: Tack rara Magda! <3
Camilla Larsson

Upp