Nattlight i silver

 
Hej söndag! 
 
Igår dansade vi ut julen och fyllde på Pallovasen med lite liljor. Jag såg på Nyahemmets instagram att Skultuna kommer med lite nyheter under 2016. Bl.a ljusstakarna jag har ovan från Richard Hutten i silver. Hur fint? Jag blir som vanligt sugen på mer silver när våren närmar sig men har inga problem med att blanda. Har länge varit sugen på att besöka Skultuna Messingsbruk fabriken som inte ligger allt för långt härifrån.
 
Dags att kicka igång dagen och försöka återgå till rutiner. På torsdag är det dags för förskola och jobb igen! Skönt att börja med kort vecka. Hoppas ni också njutit av ledigheten om ni haft någon! 
 
Kram
 
 
Hemma hos oss | |
#1 - - Camillasnyahem:

Fin och vårig bild! :) Jag var ofta på messingsbruket när jag bodde i Västerås, mysigt där. Mycket fint! Skulle åka dit förra veckan men fick förhinder men får ta det nu i veckan istället tror jag.

Hoppas du repat dig nu?

Kram!

Svar: Tack Camilla! Vad roligt, vet inte varför jag aldrig kommit dit än men det måste snart bli av. Är det bättre priser? Bor du här i stan nu?

Magsjukan var snabbt över som tur var! Inte kul alls...

Kram
Camilla Larsson

Upp