I Eltons rum

 
 
En kik inne hos Elton. För ett tag sedan byggde vi in sängen i kattvinden och jag kan inte förstå att vi byggde igen den en gång i tiden, men den var ändå i behov av renovering. Vissa saker behöver man känna in och det bästa resultatet blir ju oftast när man har lite tid på sig... 
 
Just nu tävlar jag ut Metal racern från Lekmer på instagram. Den superfina Maileg kaninen fick Elton i 4-års present av Sandra och Andreas. Hur fin? Brödrost och kakfatet kanske det leks mest med just nu, från Miniroom. Ska försöka fånga väggfärgen i ett eget inlägg framöver.
 
Ha nu en fin fredagskväll!
 
Elton | |
#1 - - Minna:

Alltså, sättet du blandar allt till en perfekt mix, hur gör du?! Man ser direkt att det är en Camillabild 😍
Ha en fin söndag !

Svar: Du vet precis hur man gör en glad, exakt vad jag behövde nu! Såg precis ännu en bild i mitt flöde på instagram där jag trodde det var min egen bild, helt kopierad. Tack att det finns uppmärksamma själar som faktiskt ser vad som är jag. <3 Stor kram
Camilla Larsson

#2 - - Emma:

Åh så fint du gjort 😍 vart har du köpt mattan?😍 mvh Emma

Svar: Tack snälla! Mattan är från Ellos!
Camilla Larsson

#3 - - Minna:

Hm, tror jag vet vilken. Trodde att det var din bild, den oxå, vid första anblicken. Väldigt likt... Inspirerad vill man ju bli, men inte bli en blek kopia. Näe, en Camillabild känner man igen direkt!
Kram ❤️

Svar: Tack rara! Tror jag det med men nu slutade jag följa och hon gjorde detsamma. Kram
Camilla Larsson

#4 - - Victoria:

Brödrosten fick Emilia utav oss i julklapp och av moster fick hon kaffebryggaren! Så himla fina 😍

Svar: Verkligen! Äntligen hitta jag något som kändes lite mer könsneutralt. :) Kraam
Camilla Larsson

#5 - - Sofie:

Hej fina Camilla! Kommer ihåg att ni målade Eltons rum och hittade inlägget. Får man fråga vad det är för färg? Tycker den ser så fin ut och vi är inne på att måla om i Alex rum nu. Snart 6- åring, så dags att byta ut den gamla fondtapeten hihi. Men så svårt vilken nyans man ska välja.. Kramar Sofie

Svar: Hej Sofie! Jag ska kolla på burken (tror vi har en kvar) nu sover han nämligen. Färgen är ljusblå/grå. Jag är redan sugen på en lite mörkare. :P Kram kram
Camilla Larsson

#6 - - Sofie:

Hej! Åh va gulligt av dig. Tycker du är så duktig med färger och nyanser. Alltid så fint. Har kollat på flera färgkartor men är så svårt att få en helhetsbild hur det kommer ser ut i verkligheten. Skulle vilja ha flera färgburkar och prova haha. Men tänker också nån slags blå/grå, snyggt och lätt att matcha med resten av inredningen. Är du redan sugen på att ändra? hihi, det låter som jag ;P min man blir galen på mig, hinner precis byta ut på ett ställe tills jag är på nästa ;P Kramar

Svar: Hej igen! Förlåt! Jag har inte hittar burken men ska fråga min sambo, kan vara i förrådet. Vad har du för mail? Ja den blev mer "bebisblå" än vad jag tänkt mig. Eller så var jag mer inställd på att den endast skulle dra åt blått från början. Elton själv vill ha grönt så vi får väl se. :) Kul sätt att förändra på! Ha en jättefin fredagskväll! Kram kram
Camilla Larsson

#7 - - Sofie :

Hej! Va snäll du är, men ni behöver inte leta massa ;) hittar ni den så får du gärna skriva. Min mail är [email protected] Egentligen skulle säkert Alex vilja ha nån cool tapet haha men än har han inte sagt nåt om det iaf. Får bli nån affish istället isåfall ;P Känns lättare med målarfärg. Ska åka till butiken och kolla lite i veckan, förhoppningsvis blir det målat nästa måndag ;) Hoppas ni haft en härlig helg och andra advent. Kram

Svar: Jag ska maila dig så fort jag hittar, har ett ställe till jag inte kollat. Haha, burkar överallt! Håller med om att målat blir mycket enklare. :) Tack detsamma! Kram kram
Camilla Larsson

Upp