Häng med tofsar

 
Ni vet när man ser en sak och tänker den där måste jag bara ha, fast man väntar? Till den är slut. Buhu! Denna gång var det denna hängmatta som jag ångrar bittert att jag inte la beslag på. Slut online också.
 
Någon nära ett Åhléns varhus i Värnamo eller Piteå? Annars får jag snällt vänta in nästa års laddning och hålla tummarna på en exakt likadan. 
 
 
Personligt | |
#1 - - Emelie:

Hej.

Jag bor i Värnamo och är hemma igen på torsdag 😄

Svar: Är det sant? Gud vad gulligt! Du får jättegärna kolla om de har kvar de på rea annars väntar jag på kommande säsong. Mitt nr 07618422334. Kraam
Camilla Larsson

#2 - - Josefin :

Det finns en liknande på biltema av alla ställen http://www.biltema.se/sv/Fritid/Friluftsliv-och-camping/Bo-och-sova/Mobler/Hangmatta-2000034547/. Den har jag och jag älskar den! Kram :)

Svar: Å tack snälla för tipset! Måste besöka biltema då! :) Kraam
Camilla Larsson

Upp