Det blir nog en Parentesi

 
 
Jag tror jag har bestämt mig. Det blir nog en Parentesi från Flos vid sidan av soffan i svart eller nickel. Som jag skrivit tidigare har mitt intresse för IC lightsen från samma märke svalnat. Kanske blev en för snabb hype? Tror denna passar bättre in hos oss. Vad tror ni?
 
 
Inredning, Personligt | |
#1 - - Camillasnyahem:

Ja, säger jag! Så otroligt snygg och tidlös. Tummen upp. :)

Svar: Eller hur! Svart eller nickel, det är frågan! :)
Camilla Larsson

#2 - - Maja:

Hej, tycker Flos Parentesi är superfin, den har alltid varit en av mina favoritlampor. Vi har en här hemma (har dock inte satt upp den än eftersom jag inte bestämt mig var jag vill ha den🙈) och jag tycker den är lika fin nu som för flera år sedan då jag först såg den. Bra val om du väljer den!!😀
Hälsningar Maja

Svar: Hej Maja! Visst är den läcker! Vilken färg har ni? Det lutar åt en i silver här. Ja det blir nog så, gillar den också skarpt! Känns inte så uttjatad heller. Kram och fin dag!
Camilla Larsson

#3 - - Maja:

Hej Camilla, nä den är inte uttjatad, så tråkigt med vissa möbler och inredningsdetaljer som plötsligt ALLA ska ha😖 Det finns vissa möbelklassiker som jag verkligen i flera flera år gillat men som helt plötsligt sen något år tillbaka syns i var och vartannat hem, det gör att man nästan tappar lusten att införskaffa sig just den möbeln.
När det kommer till Parentesi så har vi svart☺️
Kram

Svar: Vet vad du menar! Jag velar så mellan svart och silver. Ditt hem är ju en klass för sig, så himla fint! Kram
Camilla Larsson

#4 - - Maja:

Tack snälla Camilla, vad gulligt sagt!!😚 Alltid jättekul att följa din instagram, allt är så noga utvalt!!👌🏼
När det gäller Parentesi så var min första tanke att silver passar bäst hos er men sen när jag tänkte efter lite så är svart alltid gångbar och ni har väl svarta lampor i sovrummet om jag inte minns fel. I det rummet du ska placera Parentesi, har du något svart där?
Kram

Svar: Är bara ärlig, du är en favorit och jag känner precis detsamma om ditt hem. Topp! Jag är inne på silver, den är ju ändå lite svart. Vi ska ha ett mörkare järnbord snart så det blir nog bra vilket vi än väljer. :) Du får lägga upp en bild på er när den kommit upp! Kram kram
Camilla Larsson

Upp