Voluspa

Här är mina härliga doftljus från Voluspa. Favoriten av dessa två är Créme de peche. Ni kanske minns att jag tipsade er om fyra nummer av Damernas Värld med två doftljus från Voluspa som premie? Älskar bra premier!
 
Den här modellen är lite mindre och ligger på 150 kr styck. Inte så farligt dyrt för ett lyxigt ljus! Hoppas på lång brinntid. 
 
Ha en fin torsdag! Snart helg, en efterläntad sådan..
 
Kram
Hemma hos oss | |
#1 - - Caroline:

Ingen dålig deal det där. Bara förpackningarna är urfina :) Kram

#2 - - Lisa:

Åh älskar voluspa, mina favoriter är saijo persimmo och crisp champagne.

Njut av dina ljus och hoppas du har en fin kväll!

Kram

#3 - - Sofia:

Oooiii hoppas du blir nöjd! Jag har varit sjukligt besatt i Voluspa sen jag arbetade i butik för hundra år sen.

Vi var först i Sverige att sälja Voluspas saker.

Bästa ljusen! Och luktar sååå gott!

Kram S

#4 - - masshe:

äslkar doftljus, har en som luktar vanilj nu men voluspa låter och ser intressant ut. ska nog ta och prova den :)

#5 - - Anonym:

Sååå lyxiga ljus! Kram

Upp