Resultat C9

 
Sista dagen är här och jag har precis mätt mig! I made it!
 
Det är självklart man blir nyfiken på om det gett några resultat, även om det inte är några jättesiffror är jag otroligt nöjd. - 15 cm på kroppen (midja, arm, höft, arm och lår) och - 3 kg på vågen på nio dagar. Det ska tilläggas att jag inte har så mycket extra kilon på kroppen innan. Däremot har jag en kropp som behöver tränas upp, främst magen efter två graviditeter. Det tänkte jag fixa till med ett gymkort nästa vecka!
 
Tack C9 för den otroliga kickstarten! 
 
Är det någon som är intresserad av att veta mer eller beställa så lägger jag en order idag. Kontakt: [email protected].
 
En box innehåller:
Forever Aloe Vera Gel x 2
Forever Ultra Shake choklad eller vanilj
Forever Fibrer
Forever Therm 
Handbok och måttband
 
 
Personligt | |
#1 - - Anonym:

Hej! Hur mycket kostar en box?

Svar: Hej! 1375 kr. :)
Camilla Larsson

#2 - - Eleonor:

Grattis!!

Vad kostar paketet?

Är lite sugen på att köra men vet inte om msn kan/får bör träna medan man kör kick starten. Står det något om det?

Vart ska du köpa gymkort sen?

Ha det fint

Svar: Tack snälla! Jag tror att kanske fit 1, en speciellt träningsanpassad Box skulle passa dig bättre? Jag håller på att kolla runt. Gympozz hade tagit bort sitt 3 månaders kort tyvärr. :( Tack detsamma!
Camilla Larsson

#3 - - Erika:

Hejja dig 💪🏽👊🏽
Jag skulle gärna vilja ha lite prisuppgifter och info om F1 (F.I.T 1)
😄

Svar: Tusen tack! Absolut, jag skickar till din mail under dagen. :)
Camilla Larsson

#4 - - Siv:

Hej Camilla,
Jag blev så pepp på att prova själv!! Vilken smak valde du av vanilj och choklad? Är rädd jag inte ska klara av smakerna 🙈

Svar: Hej Siv! Jag tog vanilj! Den tycker jag var supergod att blanda med hallon, osötad mandelmjölk, vatten och pulvret. Rekommenderas! Var bor du? Ska nog lägga en ny beställning snart igen! :)
Camilla Larsson

#5 - - Siv:

Så man får blanda med bär? Jag bor i Skåne, har en kontakt som kan beställa för mig här. Men tack för att du tänkte på mig! :)
Det ska bli så skönt med en kickstart! Måste få bort sötsuget 🙈

Svar: Ja bär finns med på "fria listan"! Flera recept får man med i handboken. :) Ja, jag unnar mig bara på helgerna nu. Lycka till! Kram
Camilla Larsson

#6 - - Christina:

Hej!
F1 är tuff, och meningen med C9 är att den förbereder kroppen för F1, därför ska man först köra C9 innan man går vidare, detta gäller alla oavsett om man är tränad eller inte :)
Jag gjorde C9 i dec 2015 och har sålt väldigt mycket av denna otroligt effektiva produkt, suverän!

#7 - - Christina:

Skriv ett svar men det försvann...?
C9 förbereder kroppen för den forsatta boxen F1 och sen F2, därför ska man inte hoppa över C9, detta gäller alla, tränad eller otränad.

Upp