Rund spegel



Ni kanske uppmärksammat en ny spegel på väggen? Liknande finns på Svenskt Tenn för några tusenlappar mer än denna lösning, detta är ett tips efter duktiga Petra  jag beställt av Ryds glas. En rund spegel med upphägning. Jag valde ett mått på 1x1 m vilket blev precis lagom på vår vägg i matsalen. Gillar att den fångar våra tre rum i fil och kvisten. 

Det mesta börjar falla på plats efter utbygget. Nu håller vi på att renovera ett skåp som ni kommer få se mer av. 

Fin kväll!



Hemma hos oss | |
#1 - - Maria:

Är också sugen på en rund spegel 😍 Vad kostade det att beställa?

Svar: Jätte nöjd! Vi betalade 1600 eller 1700 kr för denna. Helt okej tycker jag! :) Fin kväll!
Camilla Larsson

#2 - - Minna:

Så otroligt stilfullt! Snart är nog ert hem ett uppslag i nån fin inredningstidning igen 😍
Önskar dig en fin söndag!
Kram, Minna

Svar: Tack snälla du! Haha vi får se, om jag vill. :P Tack detsamma rara du! Kramar
Camilla Larsson

#3 - - angelicasvarld.blogg.se:

SUPER VACKERT!!

Svar: Tack rara!
Camilla Larsson

#4 - - Matilda:

Verkligen snyggt! Det var en fin idé, tack :)

Svar: Tack snälla! :)
Camilla Larsson

#5 - - Emelie:

Fin blogg, var gärna med och delta i veckans blogg på min blogg, kram :)

Svar: Tack så mycket!
Camilla Larsson

#6 - - Elin Amour - kärleken till inredning:

Jag gillar verkligen din blogg :) så mysig!

Svar: Tusen tack, vad glad jag blir!
Camilla Larsson

Upp