Morsdags tårta




Detta vad var mina killar svängde ihop dagen till ära. En pavlovatårta med årets första svenska gubbar. Mums!

Är också hemkommen från grymmaste resan i Barcelona. Det var mitt första men absolut inte sista besök i den staden. Ska försöka mig på någon uppdatering men det kräver ett eget inlägg. Enklast så! 

Må så gott och en extra stor kram till alla grymma mammor där ute. Speciellt min egen mor och min bonus, ni är bäst! 

Personligt | |
#1 - - Minna:

Härlig bild! En liten kille som nog var väldigt fikasugen 😍 Ha en fin vecka!
Kram, Minna

Svar: Haha ja, han ville åt jordgubbarna. :) Tack detsamma goa du! Kram kram
Camilla Larsson

#2 - - angelicasvarld.blogg.se:

Men va härligt med Barca - älskar den staden!! Gott med tårta!!

Svar: Verkligen en häftig stad! Måste tillbaka!
Camilla Larsson

#3 - - Anette:

Hej! Pavlotårtan såg så god ut. Skulle vilja ha receptet. Är det någon citronkräm oxå.

Tack på förhand

Anette



Svar: Den är riktigt god! Receptet är plockat från lite olika säger min sambo men recept på maräng och lemoncurd är typ det du behöver. :) Fin kväll!
Camilla Larsson

Upp