Vinn en valfri kudde av Nina Kullberg

 
Den rosa lilla färgskalan hos oss. Dessa mönster heter London och Paris i färgen pink.
 
Godkväll på er!
 
Är ni tävlingssugna? Jag har nämligen fått möjligheten att tävla ut en valfri kudde från Nina Kullberg till ett värde av 775 kr. Det du behöver göra är att gå in och välja ut din personliga favorit här
 
Så vilken stil är du? Kommentera nedan så är du med i dragningen, en vinnare dras på söndag 18/12.
 
Stort lycka till!
 
TÄVLINGEN ÄR AVSLUTAD!
 
Nina har dragit en vinnare, stort stort grattis säger vi till kommentar #13 som är Madicken! Maila dina uppgifter till [email protected]
 
 
 
 
Personligt, Tävlingar | |
#1 - - AnnCatrin:

Min favorit är kudden Dubai - Aqua/grey!
Den skulle göra sig ypperligt i vår soffa :)
GOD JUL! (älskar att man äääääntligen kan börja säga det!)

#2 - - Sofia :

Pink tink London! Älskar både rosa och London och denna kudde skulle passa så bra i vår soffa.
God jul och tack för all inspiration.
Hälsningar Sofia Karlsson, Noras mamma 💕

#3 - - Emelie :

Min favorit är Pink tint London. Vårt vardagsrum har detaljer i grått, svart, vitt och rosa så den skulle passa perfekt i vår ljusgråa soffa:).

Hoppas du haft en mysig Lucia! Kram Emelie

#4 - - Ellen:

Min favorit är Walnut Sao Paolo!

Ha en trevlig kväll :) Kram

#5 - - Rebecca:

Åh vilken tävling!
Min favorit är Aqua grey!

// Rebecca

#6 - - Viktoria :

London Fog är helt klart min favorit💕

#7 - - Sandra:

Vapen Cod London Fog är min favorit, håller tummarna hårt ✊🏼😘

#8 - - Cissi:

Min favorit är London fog, Zebra!! Hoppas på tur🙏🏼

#9 - - Jessica Lif:

Men JA, bästa tävlingen.
Har ju både Paris och Sao Paulo redan.
Så jag slår till och håller en extra tumme för att vinna en "Leopard" i Silver Grey.

#10 - - Therese:

Min favorit är Aqua Grey! Håller tummarna och hoppas på god tur :)

#11 - - Josefine:

Min favorit är Paris i färgen pink tint. Så fin! :)

#12 - - Anna:

Vilken härlig tävling och en chans att vinna en julklapp till mig själv! :-) Min favorit är Paris i färgen pink tint som skulle passa så bra hemma hos oss. Håller tummarna // Anna

#13 - - Madicken :

Min favorit är Athens Moonlight! Håller tummarna och hoppas på tur ✊

Svar: Grattis Madicken, du vann! Stor kram
Camilla Larsson

#14 - - Sandra:

Cape cod såklart, inte vapen 😂

#15 - - Malin J:

Min favorit är Cape Cod i färgen London Fog.

Jag har ganska modern stil, det ska gärna vara stilrent och matchande färger. Lite mer busiga detaljer. Den här kudden hade varit perfekt i vårt vardagsrum som går i grått, vitt och gult. I soffan känns det som att det saknas en kudde och den här vore perfekt!

#16 - - Anneli:

London Fog Zebra för att jag tycker att Zebror är vackra djur.

#17 - - Linda:

Pink tint London är min favorit. Eller London Fog Zebra, kan inte bestämma mig, alla är så fina! Jag håller mina tummar för en vinst!

Tack för en mysig blogg och ett inspirerade och gemytligt instakonto 💕

#18 - - Maja:

Athens, Moonlight är min tekopp! Håller tummarna✊🏼😊

#19 - - Elin:

Svårt att välja en bara, men favoriten är Moonlight, stilren och passar till allt och alla årstider 👍
Håller tummarna nu!

#20 - - Camilla:

Vilken tävling! Min favorit är Zebra London Fog ✊🏼

#21 - - Cissi:

Våran trista gråa soffa skulle bli så glad med en snygg Pink Tint London i ett hörn👌

#22 - - Louise:

Alfalfa i Palm spring. Helt fantastisk, särskilt i dessa vintertider.

#23 - - Jessica:

En London Fog Zebra!!!✊✊

#24 - - Diana:

Vilken fantastisk tävling!! 😍 Jag önskar mig en:

Indian Teal Blue - Istanbul

Håller tummarna 😍🙏

#25 - - Emil E:

London Fog - Cape Cod 🙂

God Jul!

#26 - - Carol :

Jag håller tummar och tår att jag 'Moonlight Athens" kudden får!🎄☺God Jul

#27 - - Sofia:

Min favorit är Moonlight Athen kudden! Skulle bli överlycklig om turen hamnar hos mig ✨

#28 - - Lovisa M:

Jag hade gärna velat vinna kudden Istanbul i färgen indian teal blue!! Den hade passat perfekt i vår nya sammetssoffa som för övrigt är i stort behov av nya kuddar ✨✊🏻

#29 - - Jackie :

Fastnade direkt för London fog - cape cod ! :) sambon skulle bli glad att få fler kuddar att vila huvudet på....;)

#30 - - Anna F:

Wow vilken fin tävling✨ Indian Teal Blue - Istanbul önskar jag. Älskar att blanda toner av blått, grönt, vitt i soffan just nu.

#31 - - Olivia :

Pink Tint London är min favorit, hade passat perfekt i min soffa tillsammans med mina färger mörkgrått, ljusgrått och ljusrosa!

Ha en fin helg! :)

#32 - - Anonym:

Phantom Black, Rio

#33 - - [email protected]:

Phantom Black, Rio

#34 - - Elle:

Så himla fina! Jag hade velat ha Istanbul - Indian teal blue!

#35 - - Cecilia :

Det hade inte varit dumt att vinna en Paris Pink Tint så här innan jul! ✊🏼

#36 - - Jessica wallden:

Spännande med tävling✨ Min favorit är Zebra i färgen London fog. Håller tummarna✊🏻

#37 - - Frida :

Wow vilken tävling, London fog är min favorit :)

#38 - - Kristina Lindblom:

Orange Ocher var ju helt fantastisk! Skulle sitta som ett smäck i vår soffa.

#39 - - Veronika:

Åh vilken härlig tävling, älskar kuddar och just nu
skulle jag bli glad över att vinna en Pink Tint London.
🙏👌

#40 - - Sara:

Hur kunde jag detta missa?!
Hydro Cancun är min favorit.
Ett mjukt paket under granen till sig själv och inte till barnen
Som en belöning för att jag på alla tentor har haft svaren!

#41 - - Mikaela:

Alla mönster är vackra i sig men om jag måste välja en favorit så är det Windsor Wine Cancun som skulle passa perfekt i vår familjesoffa.

#42 - - Camilla :

Min favorit blir London Pinkt Tint 😊

#43 - - Kristin Kågebrand:

Indian Teal Blue är min favvo:-)

#44 - - Emelie:

Moonlight. Athen är min favorit 😍 skulle va en dröm att få den i julklapp till sig själv 😄

#45 - - Jenny :

Palm spring 👌⭐🌿 har ingen kudde ifrån henne så håller tummarna på denna gröna fina.

#46 - - Marita:

London Fog är en av mina favoriter , helt missat denna kanontävlling , hoppas jag hinner . God Jul 🎅🏻🎄

#47 - - Marina:

Min favorit är Pink Tint London. Den skulle passa fint till min gråa soffa och bryta av lite till mina vita möbler. Det skulle vara underbart att få vinna den här fina kudden :)

#48 - - Malin:

Men hur kan jag ha missat?! Hoppas jag hinner! Älskar din insta tack för all inspo du ger! 😊 Åh det hade varit en dröm att få ha London fog i färgen pink i soffan! 😍 Har så svårt att hitta fina kuddar men denna skulle passa så fint hos oss! Hoppas & håller alla tummar & tår!!! 😃 God jul!! 🎄

#49 - - Liza :

Leopard silver grey till Märtas rum 👌 Tycker om att blanda mönster och den skulle verkligen bryta av och passa till en tuff tjej!

#50 - - Estelle:

Windsor wine är min absoluta favorit. Efterlämnar en känsla av guld, marmor och utsikt över kaliforniskt ökenlandskap från ett lyxigt panoramahus med 70-talssttyling a la boogie nights :-)

#51 - - Johanna schiller:

En London fog Pink hade passat så bra i vårat ljusgråa vardagsrum. Hoppas hoppas 😇😇

#52 - - Therese Medin:

Tänk att få lägga en Aqua grey i nya soffan 😍 Om jag vinner en kudde kommer jag äntligen få kasta de gamla som har alldeles för många år på nacken.

#53 - - Jenny Åkerlund :

Min favorit är pink tint London! 😍

Upp