Fin fredag

Ni som följer mig på Instagram har redan sett Mateusfaten i spets. Har tidigare dessa tallrikar fast släta.. Fint att blanda!
 
Hemma igen efter en krispig vinterdag på stan i trevligt sällskap. Bytte julklappar med bästa vän!
Ikväll tänkte jag duka med det nya porslinet när Nils, Malin och lilla Olivia kommer hit. Det ser vi fram emot!
 
Fin fredag önskar jag dig!
Personligt | |
#1 - - Karin:

Hur fina som helst!

#2 - - lisa:

Jätte fint :)

Trevlig lördag på er!

Kram

#3 - - Jeanette- Precis köpt radhus♥:

jättefint proslin! :)
Ha en fin lördagskväll Camilla :)
kramis på dig

#4 - - Jenny - mammaliv i Nashville :

Himla fina!
Önskar er en fin helg! ❤

#5 - - Malin:

Så fina!

#6 - - Pauline, mamma till två små:

Så himla snyggt =)

Jag längtar också till nyår nu. När tycker ni att vi ska komma och ska vi köpa med oss någonting mera?

Kramar

#7 - - Martina :

Dessa glas har jag också spanat på, fiiina... ibland önskade man att man hade närmre till Svenskt tenn även om det går att nätshoppa. När jag köpte mina mateus tallrikar valde jag mellan rosa och grå... men just den dagen jag absolut skulle köpa dem skulle jag ha 8 st och det fanns bara i en mörklila färg, inget jag alls hade tänkt mig men det blev faktiskt bra! Martina

Svar: Ja det önskar jag med! Innan jag hade Elton åkte jag till Sthlm säkert en gång i månaden men nu var det ett tag sedan jag kom iväg, besöker alltid Svenskt Tenn då. (Bra presentaffär också!)
Låter snyggt med mörklila också, snyggt att blanda med grått och vitt!

Kram
Camilla

Upp