Ninas våning

 
Bilderna som spred sig som en löpeld på bloggarna i vintras, med all rätt! Jag var tvungen att ha med dom med här också. Som den lampfanatiker jag är dör jag en smula.. Det var efter att ha sett hemmet i Residence som jag fick upp ögonen för lampan i vänsterhörnet på översta bilden, älskade Baklava av Claesson Koivisto Rune!
 
Inredning | |
#1 - - Sandras Värld:

Så snyggt!!!!

#2 - - Bella:

Vad kul att du börjat blogga igen :)

Så vackra bilder, så hade man ju lätt kunnat bo!

Ser att ni varit på Marstrand, ser ut som ni haft det toppen!

Kramar Bella

#3 - - Elins blogg:

Så underbara bilder. Vad roligt att du börjar blogga igen! Och vilken fin design du har nu, jag borde också göra nåt åt min egentligen..

Hoppas allt är bra. Kramar

#4 - - Jenny:

Är de lägenheten i Malmö? Kram Jenny

Svar: Det stämmer! Stor inspiration på den! Kram
Camilla

#5 - - sandra:

jättefint verkligen!!

#6 - - sandra:

gud så mysigt!:)

Upp