På fönsterbrädan

Ja jag tycker mässing är jätte fint, i lagom dos. Fatet och ekollonvasen är en fin detalj för liten peng. Funderar på att använda fatet med fyra blockljus till advent eftersom min ljusstake från Design House verkar fått fötter.
 
Nu har jag gottat ner mig i mjuka soffan. En påse Twist ligger inom en armlängds avstånd. Blir fint det till kvällens avsnitt av "Hart of Dixie". Är det bara jag som äter godis precis VARJE dag? Hej löständer vid 30. 
Hemma hos oss | |
#1 - - Johanna-modemamma:

Ingen oro, du är inte ensam.
Jag är uppfödd på socker. :)
Här slinker det ner både det ena och det andra
var eviga dag.
Man lever ju bara en gång.
Fint ditt fönster är.
Kram!!

Svar: Haha, det är jag också! Sockerberoende, yes I am!
Tack Johanna!
Kram
Camilla

#2 - - Johanna:

Åh vilken söt liten bricka, var har du fyndat denna?
Godis e gott!!
Kram

Svar: Hej Johanna!Brickan är från Svenskt Tenn. Finns på webshopen!

För gott! :)
Kram
Camilla

#3 - - Jessica:

Åh, jättefint fat!

Nej då, du är inte ensam :) sitter med nutella-burken i högsta hugg! Man tager vad man haver, bara det är socker i :)

Kran till er!

Svar: Tack!
Ha ha ha! Inte helt fel det heller, som du säger. Socker och allra helst choklad! ;)

Kraam
Camilla

#4 - - Karin:

Jag skulle gärna äta godis varje dag men försöker hålla mig till helgen. Twist lät gott!

Fin bild

Ha en bra kväll

Svar: Duktigt! Önska jag kunde, skulle behöva gå på avvänjning..
Tack och tack detsamma! :)
Camilla

#5 - - Camillasnyahem:

Väldigt fint! Du visar alltid mysiga, snygga och inspirerande bilder!

Det här med godis.... Skyldig! :) Jaja, det är gott.

Svar: Å tack Camilla, vad glad jag blir här!!!
Ha ha! Mycket gott.. :)

Fin kväll!
Camilla

#6 - - Sanna:

Fint! Älskar sånt! Ses snart <3

Svar: :) Det gör vi vännen! <3
Camilla

#7 - - Katja:

Väldigt fint fat och vilket fint hem ni har...godis är gott :)

Svar: Tack goa du!
Camilla

#8 - - Hanna Karlsson:

Fint!

Svar: Taack!
Camilla

Upp