Tavlor

Bilder: Trendenser
 
Ole, dole, doff. Ja alla tre skulle kunna få flytta hem till mig! Men vackrast är Lovisa Burfitts skapelse.. lite girlie sådär!
 
Inspirationen står "Trendenser" för idag. Den översta bilden är en sneek peak på vad som snart kommer att komma ut på Alvhem Mäkleri & Interiör. Något att se fram emot tror jag!
Inredning | |
#1 - - Sanna:

Oj vad det uppdateras nu, det gillas! Ville bara gå in och säga att jag tycker att stolen var otroligt vacker! Den ska bara vara som den är tycker jag!

Ingen idé att lägga energi på någon som du inte bryr dig om. Personen betyder noll för dig, likt dennes åsikter.

Nuss vackra Camilla!

Svar: Haha, går helt bananas här inne idag! ;) Ja, stolen får vara i sitt original, vi gillar´t!
Ne, nu är det glömt! Tack för peppet!

Puss min sköna!
Camilla

#2 - - Anna - Starwoman:

Håller helt med tavliorna är jättefina såg dem jag också via Trendensers sida på FB, snygga och hemmet som hon fotatser ju lovande ut :-)

Kramar

Upp